فعالیت 45 مربی فعال قرآن در اقلید/ برپایی جلسات ماهانه ارتقای سطح
کد خبر: 3655649
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

فعالیت 45 مربی فعال قرآن در اقلید/ برپایی جلسات ماهانه ارتقای سطح

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اقلید از فعالیت بیش از 45 مربی فعال قرآن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، جعفر قاسمی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اقلید امروز، 30 مهرماه با یادآوری صبغه مذهبی مردم این شهرستان گفت: بیش از 45 مربی فعال قرآن در شهرستان اقلید مشغول فعالیت در زمینه‌های قرآنی هستند.

وی افزود: از این تعداد حدود 25 مربی از بانوان و حدود 20 مربی از آقایان هستند که در مراکز و مؤسسات قرآنی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

قاسمی اظهار كرد: برای تقویت و توسعه سطح معلومات قرآنی مربیان تحت پوشش، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه‌ای برای آنان و با استفاده از اساتید مجرب گذاشته می‌شود که همه آن‌ها دارای مدرک قرآنی سطوح بالا هستند و در طول سال نسبت به تقویت استعدادهای قرآنی آنان آزمون های قرآنیِ مختلفی برای آنان برگزار می‌شود.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اقلید افزود: جلسات مسئولان خانه‌های قرآنی نیز هر ماه در یک موسسه جهت ارتقا سطح معلومات مدیران و مربیان برگزار می‌شود.

captcha