6 دهستان آذربایجان غربی زیر پوشش طرح قرارگاه سازندگی سپاه استان قرار می‌گیرد
کد خبر: 3655651
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
سردار خرم:

6 دهستان آذربایجان غربی زیر پوشش طرح قرارگاه سازندگی سپاه استان قرار می‌گیرد

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: در استان ۶ دهستان در شهرستان های ماکو، چالدران، تکاب، چایپاره، سردشت و پیرانشهر و ۲۱۷ روستا زیر پوشش طرح قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه آذربایجان غربی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) روز گذشته 29 مهر سردارعابدین خرّم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم  اعلام خبر تشکیل و راه اندازی قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه در استان، اظهار داشت: راه اندازی قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه آذربایجان غربی، در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در امر سازندگی، عمران، آبادانی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده و محروم استان ها صورت گرفته است.

وی بسترسازی خدمت رسانی بیشتر و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های روستاها را از دیگر اهداف این قرارگاه برشمرد و افزود: لازم است سپاه شهدای آذربایجان غربی در راستای اجرای بهینه مأموریت‌های خود، با انجام تعاملات و هماهنگی‌های لازم از ظرفیت سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی، خصوصی و مردم خود دهستان ها نیز استفاده ‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: بر اساس اجرای طرح‌های قرارگاه قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه آذربایجان غربی، تمام نیازهای دهستان‌های پیش بینی شده به ترتیب اولویت انتخاب شده و پس از بررسی مشکلات موجود اقدامات عملیاتی لازم صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: ۶ دهستان در شهرستان های ماکو، چالدران، تکاب، چایپاره، سردشت و پیرانشهر پیش بینی شده است که در مجموع ۲۱۷ روستا در آذربایجان غربی را شامل می شود.

سردار خرم با اعلام مشخص بودن اعتبارات تخصیص یافته به این روستاها اظهار داشت: با این وجود امیدواریم بگونه ای عمل شود که بعد از چندین سال از آغاز عملیات قرارگاه پیشرفت و سازندگی در این ۶ دهستان شاهد پیشرفت های مورد انتظار در عرصه های مختلف اشتغال پایدار، بهداشت، آموزش و دیگر زیرساخت های مورد نیاز مانند پل و سایر نیازمندی هایی که در یک روستا نیازمند به آن است باشیم.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و تامین امنیت و همچنین حمایت از طرح‌های بهداشتی از سیاست های سپاه شهداء آذربایجان غربی بوده و در این امر خطیر کوشا است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عنوان کرد: از تمام مسئولان و مدیران پرتوان که در راه اندازی و بهره برداری این قرارگاه همت داشته و تلاش کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

captcha