راه‌اندازی پنج موکب برای زائرانی پاکستانی در استان کرمان
کد خبر: 3655683
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۲

راه‌اندازی پنج موکب برای زائرانی پاکستانی در استان کرمان

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ماهان گفت: امسال ۲۵ هیأت از استان کرمان برای راه اندازی موکب در ایام اربعین مجوز گرفتند و پنج موکب هم برای زائرانی که از پاکستان وارد می شوند در سطح استان کرمان در سیرجان، انار، فهرج، ریگان و ماهان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، شیخعلی بابایی، فرمانده سپاه ماهان دیروز یکشنبه، 30 مهر در جمع اعضای ستاد اربعین ماهان با بیان این مطلب که سال گذشته، بخش ماهان برای پذیرایی از بیست هزار نفر زائر خارجی و شیعیان پاکستانی اعلام آمادگی کرد، گفت: در ایام اربعین سال گذشته با کمک مردم و اهالی روستاهای مجاور میزبان ۱۵ هزار نفر زائر بودیم همچنین تأمین امنیت این زائران از پاسگاه مرصاد تا ورودی شهر باغین بر عهده بسیج ماهان گذاشته شد.
وی افزود : امسال ۲۵ هیأت از استان کرمان برای راه‌اندازی موکب در ایام اربعین مجوز گرفتند و پنج موکب هم برای زائرانی که از پاکستان وارد می‌شوند در سطح استان کرمان در سیرجان، انار، فهرج، ریگان و ماهان در نظر گرفته شده است.
بابایی اظهارکرد: زمینی به ابعاد صدمتر در صدمتر جلوی پلیس راه ماهان برای راه‌اندازی این موکب در نظر گرفته شده، ضمن آنکه شش چشمه سرویس بهداشتی از کانکس‌های سپاه در آن جا تعبیه شده و شش چشمه هم در صورت همکاریِ هلال احمر در آنجا ایجاد خواهیم کرد.
وی تأکید کرد: زائران پاکستانی از روز سه‌شنبه وارد کشور می‌شوند، موکب ماهان هم از دیروز راه‌اندازی شده و بناست امسال علاوه بر زائران خارجی به زائران ایرانی هم خدمات دهیم.
منبع: سپاه ماهان
captcha