10 آبان؛ آخرین مهلت شرکت در سوگواره «اربعین حسینی» سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3655693
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

10 آبان؛ آخرین مهلت شرکت در سوگواره «اربعین حسینی» سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام اربعین سیدالشهدا(ع)، نخستین سوگواره فرهنگی و هنری «اربعین حسینی» در زاهدان برگزار می‌شود.

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: همزمان با ایام اربعین سیدالشهدا(ع)، نخستین سوگواره فرهنگی و هنری «اربعین حسینی» در زاهدان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: علاقمندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند تا 10 آبان‌ماه، آثار خود را در 5 قالب شعر، عکس، خوشنویسی، دلنوشته و نمایش خیابانی به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.
وی با بیان اینکه شعر، رسانه و هنر زبانی نیرومند برای انتقال ارزش‌ها هستند، اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند موجب ترغیب هرچه بیشتر هنرمندان جهت ارائه آثار ارزشی و ترویج فرهنگ عاشورایی شود.
مسگرانی ادامه داد: این سوگواره با همکاری انجمن شعر و ادب و خوشنویسان، انجمن عکاسان و انجمن سینمای جوان زاهدان برگزار می‌شود.
گفتنی است، دبیرخانه این سوگواره جهت دریافت آثار شرکت‌کنندگان، در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار خرمشهر زاهدان مستقر است.
captcha