ایجاد تعامل با قرآن‌آموزان؛ دستور پنجمین جلسه توجیهی مربیان طرح تربیت حافظان
کد خبر: 3655758
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

ایجاد تعامل با قرآن‌آموزان؛ دستور پنجمین جلسه توجیهی مربیان طرح تربیت حافظان

گروه فعالیت‌های قرآنی: پنجمین جلسه هماهنگی مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم منطقه 10 تهران 30 مهرماه در فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پنجمین جلسه هماهنگی و توجیهی مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم منطقه 10 تهران روز 30 مهرماه از ساعت 15 تا 16 در محل فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

همچنین، در این جلسه که با حضور مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان و نیز مربیان این طرح قرآنی برگزار شد، برنامه‌های مختلفی از جمله پاسخ با سؤالات مربیان در زمینه اجرای طرح، قرعه‌کشی صندوق قرض‌الحسنه ویژه مربیان و ... اجرا شد.

در ادامه این جلسه قرآنی نیز برنامه‌های مختلف آموزشی و تربیتی قرآن‌آموزان تحت پوشش طرح جهت دستیابی هرچه سریعتر و بهتر به اهداف طرح بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه نیز اتخاذ شد.

موضوع اصلی این جلسه هماهنگی و توجیهی نیز ایجاد فرصت گفت‌وگو و تعامل با قرآن‌آموزان از سوی مربیان طرح بود که مقرر شد تا مربیان طی هر جلسه از آموزش خود، مدت زمان پنج دقیقه زمان برای گفت‌وگو با قرآن‌آموزان اختصاص دهند تا ایشان بتوانند دیدگاه‌ها، نظرات و نیز پرسش‌های خود را در این رابطه مطرح کنند.

captcha