استقبال کم از کلاس‌‌های قرآنی به‌دلیل نبود امکانات کافی
کد خبر: 3655767
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

استقبال کم از کلاس‌‌های قرآنی به‌دلیل نبود امکانات کافی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه تسنیم نور ولایت از نبود امکانات کافی برای برپایی کلاس‌های قرآنی در این مؤسسه خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه بیشترین قرآن‌آموزان ما بانوان هستند ولی امکانات مؤسسه در شأن این قشر نیست.

مهری سجادی‌فرد، مدیر مؤسسه تسنیم نور ولایت در استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت:‌ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم نور ولایت از سال 1389 با کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: این مؤسسه از ابتدای امر در حوزه آموزش به فعالیت مشغول بوده است که همزمان برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی را نیز اجرا کرده است.

سجادی‌فرد افزود: با توجه به اینکه فضای این مؤسسه استیجاری است و در فضای کوچکی قرار گرفته است از امکانات کم برای آموزش همراه است که مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: ‌این مرکز با کمبود امکانات آموزشی چون میز و صندلی همراه است و از آنجایی که بانوان، قرآن‌آموزان این مرکز هستند وسایل رفاهی مناسب وجود ندارد و این موضوع باعث استقبال کمتر از مؤسسه و کلاس‌های آموزشی شده است.

مدیر مؤسسه تسنیم نور ولایت خاطرنشان کرد: کلاس‌هایی که این مؤسسه برگزار می‌کند شامل دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، نهج‌البلاغه، تفسیر و احکام است.

وی در پایان از مسئولان قرآنی درخواست کرد که حمایت‌های مالی و معنوی از مؤسسات قرآنی داشته باشند.

گفتنی است؛ مؤسسه در استان اصفهان، خیابان فردوسی، خیابان عافیت، کوچه بهشتی، بن‌بست لاله‌ها، پلاک 61 واقع شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۹
0
0
با فراهم کردن امکانات به جذب بیشتر منجرب می‌شود
captcha