بازدید «توپچی» از مجموعه مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن
کد خبر: 3655773
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

بازدید «توپچی» از مجموعه مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس فرهنگسرای قرآن و معاونان وی از مجموعه مهد و پیش‌دبستانی این فرهنگسرا بازدید کردند.

بازدید «توپچی» از مجموعه مهد و پیش‌دستانی فرهنگسرای قرآن
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین آجرلو، معاون فرهنگسرا، ایلکا، معاون پشتیبانی فرهنگسرا، قاسمی، معاون امور اجتماعی، فرهنگی شهردار منطقه 10 تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر، رئیس امور مساجد منطقه 10 تهران و طرفه‌نژاد، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 10 طی برنامه‌ای که روز گذشته، 30 مهرماه برگزار شد، از مجموعه مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن بازدید کردند.

همچنین، طی این دیدار که با حضور محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرا برگزار شد، بازدیدکنندگان در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف قرآنی ویژه نونهالان و قرآن‌آموزان این مجموعه قرا گرفتند.

در ادامه این دیدار نیز مسئولان بازدیدکننده از مجموعه به اجرای برنامه پرسش و پاسخ از قرآن‌آموزان پرداختند و در جریان روند و شیوه آموزشی مربیان جهت تدریس به قرآن‌آموزان و نوگلان قرآنی قرار گرفتند.

همچنین، برنامه این هفته قرآن‌آموزان در مهد قرآن و پیش‌دبستان فرهنگسرای قرآن نیز موضوع ایجاد نظم و ارتباط در جامعه از طریق رجوع به آیات الهی قرآن است که مربیان نسبت به نهادینه کردن این موضوع در میان ایشان اقدام می‌کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت آشنایی با برنامه‌های مختلف قرآنی مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن که از آن به عنوان بزرگترین مرکز مهد قرآن در منطقه 10 تهران، قطب قرآنی پایتخت یاد می‌شود، می‌توانند به نشانی فرهنگسرا واقع در تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری مراجعه کنند.

captcha