خدمات‌دهی فعالان کانون‌های فرهنگی فردوس در هیأت مهدی موعود (عج) کاظمین به زائران حسینی
کد خبر: 3655787
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

خدمات‌دهی فعالان کانون‌های فرهنگی فردوس در هیأت مهدی موعود (عج) کاظمین به زائران حسینی

گروه اجتماعی: فعالان کانون فرهنگی هنری موعود شهرستان فردوس با استقرار در موکب و هیأت مهدی موعود (عج) در مسیر کاظمین به کربلا، از زائران اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی خواهند کرد.

حمید آبیار، مدیر اجرایی هیأت مهدی موعود (عج) و مدیر کانون فرهنگی ـ هنری موعود شهرستان فردوس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، گفت: اعضای کانون فرهنگی ـ هنری موعود مسجد جامع فردوس با استقرار در هیأت مهدی موعود (عج) در مسیر کاظمین به کربلا، برای دومین سال توفیق خدمت به زائران اربعین حسینی را خواهند داشت.
 وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه۳ آبان کار بارگیری و ارسال لوازم هیأت توسط چهار تریلر از شهرستان فردوس انجام می‌شود، افزود: تعداد 42 خادم موکب متشکل از تیم تاسیسات، فرهنگی، خدمات، نانوایی و اسکان نیز ۴ آبان به عنوان اولین موکب استان خراسان‌جنوبی جهت خدمت‌رسانی به کشور عراق عزیمت می‌کنند.
 آبیار ادامه داد: امسال علاوه بر پذیرایی و خدمات غرفه خیاطی، شستشوی البسه، فرهنگی، پیرایشگاه، شارژ و امانات موبایل، پاسخگویی به مسائل دینی، بحث اسکان روزانه 500 زائر و خدمات دهی در دو بخش نانوایی و استحمام نیز به مجموعه خدمات موکب اضافه شده است.
 وی از همه خیرین بخصوص خانواده شهدا و فردوسی‌های مقیم تهران و مشهد، ارگان‌ها و ادارت بخصوص اداره آموزش و پرورش و ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردوس و خراسان‌جنوبی که خادمین موکب را یاری کرده‌اند قدردانی کرد و یادآور شد: میزبان تمام زائران اباعبدالله الحسین (ع) در شهر مقدس کاظمین بلوار صاحب الزمان (عج) خواهیم بود.


captcha