مبارزه با هنجارشکنی در جامعه اسلامی از درس‌های مهم عاشورا است
کد خبر: 3655801
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

مبارزه با هنجارشکنی در جامعه اسلامی از درس‌های مهم عاشورا است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه با گناه و هنجارشکنی در جامعه اسلامی از درس‌های مهم عاشوراست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 مهرماه در جمع عزاداران حسینی در حسینیه همدانی‌ها مقیم یاسوج با اشاره اجمالی به اهداف قیام امام حسین(ع)، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که می‌توانیم از نهضت عاشورا بگیریم، درس مبارزه با گناه و هنجارشکنی در جامعه اسلامی است چیزی که باعث قیام عاشورا و نهضت حسینی شده است.
وی افزود: همه ما وظیفه داریم و حتی واجب شرعی است که هر کجا و در هر زمان و در قالب امر به معروف و نهی از منکر با گناه و آلودگی مبارزه کنیم و در این صورت است که جامعه اسلامی و انسانی با شاخصه‌های مکتبی شکل خواهد گرفت و زمینه برای رشد آموزه‌های دینی و در نهایت تربیت و تزکیه فراهم خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یزید و یزیدیان همیشه و همه جا هستند و امروز استکبار جهانی در جایگاه یزید قرار گرفته اما به برکت قیام امام حسین(ع)، یزید زمان روز به روز در حال نابودی و ذلت است و انشاالله روزی شاهد پیروزی کامل خون بر شمشیر خواهیم شد و الحمدلله مقدمات این امر بزرگ درحال فراهم شدن است.
captcha