ترس دشمنان دستیابی دانشمندان به علم‌های نوین است
کد خبر: 3655815
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کشکولی:

ترس دشمنان دستیابی دانشمندان به علم‌های نوین است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مخالفت استکبار جهانی با سپاه را مخالفت با انقلاب اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی با دانش‌ورزی ما، با علم و دانش در جهان اسلام مبنایی مخالف است، چراکه آن‌ها از بمب ما نمی‌ترسند بلکه از این می‌ترسند دانشمندان ما مرزهای علم را طی کرده و به علم‌های نوین دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، شامگاه یک‌شنبه، 30 مهرماه، در دیدار با رؤسای دانشگاه‌های لرستان، گفت: در روایات آمده است که ائمه‌اطهار(ع) خدا را شکر کرده‌اند که دشمنان ما از احمق‌ها بوده و باعث وحدت و همگرایی ملت ما می‌شوند، اشتباه بزرگ ترامپ نیز این بود که توهین به ملت کرد و ملت را تروریسم نامید.
وی بابیان این‌که استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی شکست‌های پی‌درپی را داشته است، افزود: از روزی که با استکبار جهانی رودررو شدیم تاکنون یک پیروزی را نداشته است.
کشکولی با اشاره به این‌که امروزه شاهد تنزل قدرت سیاسی استکبار جهانی هستیم، عنوان کرد: قدرت عمل استکبار جهانی را گرفته‌ایم و نه چشم‌انداز دارند و نمی‌توانند میدان را ترک کنند، بعد از جنگ مذهب رو به سمت جنگ قومیتی رفته‌اند و مسائل کردها را مطرح کرده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مخالفت استکبار جهانی با سپاه را مخالفت با انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: استکبار جهانی با دانش‌ورزی ما، با علم و دانش در جهان اسلام مبنایی مخالف است، چراکه آن‌ها از بمب ما نمی‌ترسند بلکه از این می‌ترسند دانشمندان ما مرزهای علم را طی کرده و به علم‌های نوین دست پیدا کنند.
وی تصریح کرد: از دانشگاه‌ها توقع داریم فارغ از همه رقابت‌های سیاسی اصول امام(ره) در برخورد با استکبار جهانی که بخشی از آن گفتمان مقاومت است را مدنظر داشته باشند، که نرخ تنزل قدرت سیاسی را در منطقه بالا ببرد و در دانشگاه دشمن‌شناسی و بصیرت را حتماً باید داشته باشیم.
کشکولی با اشاره به این‌که تعمیق روحیه انقلابی‌گری، تبیین معارف انقلاب اسلامی، ایجاد وحدت و همدلی را در دانشگاه‌ها شاهد باشیم چراکه توقعات من از دانشگاه‌ها این مسائل است، تصریح کرد: واکنش مردم برای شهادت شهید حججی نشان از رشد ملت دارد و نشان از این دارد که انقلاب اسلامی زنده است و در این راستا تبیین معارف انقلاب اسلامی مهم است و همه از مردم تا پاسداران بهتر است در این زمینه فعالیت کنیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: اهتمام بورزیم به علم‌آموزی و دانشجو را عالم پرورش دهیم و سعی کنیم به‌جای صرفاً توجه به مدرک، فرد خوب بار بیایید.

captcha