پاسداری از ارزش‌های انقلاب وظیفه آحاد ملت است
کد خبر: 3655825
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

پاسداری از ارزش‌های انقلاب وظیفه آحاد ملت است

گروه اجتماعی: استاندار سمنان با بیان اینکه امروز پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس وظیفه آحاد ملت است، گفت: استکبار جهانی با وجود نیروهای مسلح نمی‌تواند هیچ اقدامی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمد رضا خباز، استاندار سمنان عصر روز گذشته 1 ابان در مراسم تحلیف دانشجویان وظیفه اعزامی یگان پدافند هوایی سمنان به میزبانی فرماندهی این نیرو با بیان اینکه با وجود ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی ایران، استکبارجهانی نمی‌تواند در برابر ملت ما کوچکترین اقدامی انجام دهد، گفت: کسانی که برای تمامیت ارضی و حفظ دستاوردهای ارزشمند این سرزمین تلاش می‌کنند در واقع در مسیر امام حسین(ع) گام بر می‌دارند.
وی بابیان اینکه امنیت امروز را مدیون خون شهدا و ایثارگران انقلابی هستیم، افزود: راه و شیوه امام حسین (ع) روز به روز درجهان گسترش یافته است و این مهم می طلبد تا ادامه دهنده زنجیره حرکت ایشان باشیم و در مسیر عزت و سربلندی ایران بزرگ حرکت کنیم.
استاندار سمنان با بیان اینکه امروز خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک افتخار محسوب می شود، گفت : حضور سربازان درپادگان‌ها موجب آسایش و آرامش ملت بزرگ ایران است و امروز به برکت نیروهای حفاظتی، ایران یکی از قدرتمندترین نظام های منطقه به شمار می‌رود که معادلات دشمن را بر هم می‌زند.
خباز یاداور شد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی  قرار دارد به پاس رشادت های۲۲۰ هزار شهید و دلاوری های ایثارگران است که باید با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتدا به سید الشهدا مسیر پاسداری از مرزهای ایران را در پیش گیریم.
گفتنی است اجرای رژه دانشجویان وظیفه اعزامی یگان پدافند هوایی سمنان از جمله حواشی این مراسم بود.
منبع: خبرگزاری مهر
captcha