کسب رتبه برتر آموزش و پرورش ملایر در اجرای طرح دادرس
کد خبر: 3655836
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش ملایر در اجرای طرح دادرس

گروه فرهنگی: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر عنوان کرد: آموزش و پرورش ملایر رتبه برتر استان را در اجرای طرح «دادرس» به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش کاوه برخورداری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر اظهار کرد: آموزش و پرورش ملایر رتبه برتر استان را در اجرای طرح «دادرس» به دست آورده است.
وی با بیان اینکه طرح دادرس قابل باور برای کادر آموزش و پرورش است افزود: آموزش و پرورش در بحث دانش و مهارت فعالیت دارد و یکی از خروجی‌های این مهارت‌ها می‌توانند اجرای خوب طرح دادرس باشد.
برخورداری اضافه کرد: 38 آموزشگاه شهرستان در دوره اول متوسطه برای پایه هشتم با حضور مربیان هلال احمر در مدارس آموزش طرح دادرس را برگزار کرده اند که حدود هزار دانش آموز تاکنون آموزش‌های طرح دادرس را در سنوات گذشته سپری نموده‌اند.
گفتنی است، در این طرح که زیر نظر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود دانش آموزان توسط یک مربی که از دبیران خودشان انتخاب می‌شود آموزش‌هایی از قبیل پناهگیری، تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان، بانداژ و آتل‌بندی، تریاژ مقدماتی، حمل مصدوم، اطفای حریق و چادرزنی را می‌آموزند.

captcha