رشد 44 درصدی شرکت‌کنندگان زنجان در مسابقات قرآن تامین اجتماعی
کد خبر: 3655845
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
علیاری خبر داد:

رشد 44 درصدی شرکت‌کنندگان زنجان در مسابقات قرآن تامین اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان از رشد 44 درصدی شرکت‌کنندگان در نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

مسعود علیاری، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: فردا سه‌شنبه دوم آبان‌ماه مسابقات قرآن سازمان تامین اجتماعی در بین همکاران استان زنجان برگزار خواهد شد.

علیاری با اشاره به اینکه این دور از مسابقات در محل دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در نوزدهمین دوره از مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی در استان زنجان شاهد رشد 44 درصدی شرکت‌کنندگان هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه این مسابقات در سه رشته قرائت، ترتیل و مفاهیم بین همکاران سازمان در سراسر کشور در دو بخش بیمه‌ای و درمانی برگزار می‌شود، تاکید کرد: امسال شاهد حضور 128 نفر از همکاران آقا و خانم واحدهای درمانی و بیمه‌ای استان زنجان در این مسابقات هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: سال گذشته و در هجدهمین دوره از مسابقات قرآن سازمان تامین اجتماعی شاهد حضور 87 نفر از همکاران واحد بیمه‌ای و درمان در سطح استان بودیم.

captcha