تصویب 3 پرونده در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات
کد خبر: 3655862
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

تصویب 3 پرونده در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت از تصویب سه پرونده در شصت و سومین جلسه این هیئت خبر داد.

حسین بهبودی،‌ مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم و عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری شصت و سومین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت طی روز 29 مهرماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد.

عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت ادامه داد: طی این جلسه چهار پرونده متقاضی تأسیس مؤسسات قرآنی مورد بررسی اعضا قرار گرفت که در نهایت نیز با پرونده سه متقاضی موافقت شد و یک پرونده نیز برای تکمیل پرونده به جهت مدارک تحصیلی فرد متقاضی مسترد شد.

مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: همچنین، در ادامه برگزاری این جلسه، برخی موضوعات دیگر نیز به عنوان سؤال در بین اعضا مطرح شد که یکی از این سؤالات در این زمینه بود که تکلیف کسانی که قبلا به عنوان عضو یک مؤسسه تأیید شده‌اند و حال درخواست دارند تا به عنوان عضو یک مؤسسه دیگر فعالیت داشته باشند، چگونه خواهد بود و در رابطه با تأیید این افراد چه باید کرد؟ که در این رابطه پاسخ داده شد که این موضوع بستگی به این امر دارد که در مؤسسه جدید چه فعالیتی انجام شود، اگر فعالیت در مؤسسه جدید همسان با مؤسسه قبلی و قدیم بود، نیاز به بررسی مجدد وجود ندارد ولی اگر به عنوان مثال مؤسسه قبلی یک مؤسسه عمومی بوده و مؤسسه جدید مؤسسه‌ای تخصصی است، صلاحیت افراد برای فعالیت در مؤسسه جدید باید مجددا بررسی شود.

عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت اظهار کرد: همچنین، در این جلسه در رابطه با برگزاری آخرین مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان‌ها که در تهران برگزار شد نیز در میان اعضا بحث و تبادل نظر شد.

captcha