اجرای طرح «ضیافت اندیشه» در دانشگاه کردستان
کد خبر: 3655887
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

اجرای طرح «ضیافت اندیشه» در دانشگاه کردستان

گروه اجتماعی: معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کردستان از اجرای طرح «ضیافت اندیشه» از روز شنبه، ششم آبان ماه در دانشگاه کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوالحسن بهمنی، معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان دانشگاه کردستان با حضور گرم آنان از شنبه، ششم آبان ماه در استان کردستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه با حضور 400 نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان برگزار می شود، افزود: از این تعداد 200 نفر  بانو و 200 نفر آقایان دانشجوی دانشگاه کردستان هستند.

حجت الاسلام بهمنی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح چهار کتاب درسی اندیشه اسلامی 1 و 2، اخلاق و انقلاب تدوین شده است که با حضور اساتید بومی و اساتید قم برگزار می شود.

وی عنوان کرد: طرح ضیافت اندیشه به مدت دو هفته و 16 جلسه برگزار می شود که برای دانشجویان شرکت‌کننده دو واحد درسی محسوب می‌شود.

معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کردستان یادآور شد: در پایان این طرح برای شرکت کنندگان آزمون برگزار می‌شود که آزمون این طرح در 20 آبان ماه برگزار خواهد شد.

captcha