دانشجویان سفیران معرفتی انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3655918
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

دانشجویان سفیران معرفتی انقلاب اسلامی هستند

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده سپاه ناحیه سراب در مراسم آغازین طرح سه روزه ولایت در دانشکده علوم پزشکی سراب، گفت: دانشجویان بسیجی سفیران معرفتی انقلاب اسلامی هستند و کلاس‌های طرح ولایت در راستای بصیرت‌افزایی آنهاها صورت می‌گیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرهنگ پاسدار محمد صبحی، فرمانده سپاه ناحیه سراب در مراسم آغازین طرح سه روزه ولایت در دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: هدف اصلی دشمنان شبه‌افکنی و تشویش اذهان عمومی و ایجاد تردید در بین جوانان نسبت به تعالیم روح‌بخش قرآنی و اسلامی است.
وی فضای مجازی را مهم‌ترین ابزاری عنوان کرد: دشمنان برای هدف قرار دادن جوانان از آن استفاده می‌کنند و اولویت اصلی و مهم آنها تخریب روحیه ملی و پاشیدن بذر نفاق و ناامیدی در جامعه است.
صبحی افزود: دانشجویان بسیجی سفیران معرفتی انقلاب اسلامی هستند و کلاس‌های طرح ولایت در راستای بصیرت‌افزایی آنهاها صورت می‌گیرد.
عباس مجدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سراب در مورد اندیشه‌های ناب برگرفته از قرآن و تعالیم حیات‌بخش دینی، گفت: رفتار انسان‌ها برگرفته از اندیشه و تفکر بوده و در جامعه کنونی اصلاح دیدگاه‌های جامعه به خصوص در حوزه اخلاقی و عاطفی اهمیت فراوانی دارد.
وی با بیان اینکه دانشجویان باید بتوانند مشارکت فعالانه‌ای در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشند، تأکید کرد: در مباحث معرفت‌شناسی دانشجویان باید نقادانه و عالمانه و با عقل و منطق به معرفت برسند و مفاهیم را به دیگر اقشار جامعه انتقال دهند.
در ادامه حجت‌الاسلام محمدعلی تجلائی از نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه اردبیل ضمن تشریح فلسفه وجودی انسان و مقامات عالیه در پیشگاه خداوند، گفت: نباید اجازه دهیم تا فضاهای مجازی و فیلم‌های ماهواره‌ای ذهن و فکر ما را تخریب و گناه را بر وجود ما مستولی کند.
وی یادآور شد: انسان هرگاه به مرتبه‌ای برسد که گناه او را نیازارد در واقع به مرتبه شهید دست یافته و بالاتر از شهید نیز مقام فاتح است که هم گناه او را نمی‌آزارد و هم انسان‌ها را ارشاد و هدایت می‌کند.
جواد عباس‌زاده
captcha