آزمون کتبی جشنواره «الحافظون» برگزار می‌شود
کد خبر: 3655928
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

آزمون کتبی جشنواره «الحافظون» برگزار می‌شود

گروه مسابقات: برای اولین بار آزمون کتبی جشنواره قرآنی الحافظون روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

مهدی محرم‌زاده، مسئول امور شعب حفظ قرآن سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری آزمون کتبی پنجمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون، گفت: این آزمون روز پنج‌شنبه چهارم آبان‌ماه برگزار در حسینیه فاطمه الزهرا(س) تهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی الحافظون در رشته‌های حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، هفت جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم برگزار می‌شود، افزود: امسال با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مفاهیم قرآن کریم، برای اولین بار آزمون کتبی این رشته‌ها را برگزار خواهیم کرد. 
مسئول امور شعب حفظ قرآن سازمان قرآن و عترت بسیج تهران تصریح کرد: بر همین اساس این آزمون در دو مقطع سنی 10 تا 16 سال و 17 سال به بالا در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 
محرم‌زاده خاطرنشان کرد: آزمون فوق در بخش بانوان ساعت 8 تا 10 و در بخش آقایان نیز از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود و در هر رشته 15 نفر برگزیده به مرحله استانی راه‌ خواهند یافت. 
وی در پایان با اشاره به حضور بیش از 2000 نفر در این آزمون، گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی تا برگزاری مرحله استانی این جشنواره باقی نمانده است، نتایج آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۳
0
0
نتایج کی اعلام میشه؟؟؟!؟!!؟
مداحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۴۱
0
0
چرا نتایج را اعلام نمی کنند؟
captcha