ارسال ٨۰۵ اثر به دبیرخانه مسابقه عکس«من حسین(ع) را دوست دارم؛ هر که هستم»
کد خبر: 3655929
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

ارسال ٨۰۵ اثر به دبیرخانه مسابقه عکس«من حسین(ع) را دوست دارم؛ هر که هستم»

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: ٨٠٥ اثر عکس از ١١٠ هنرمند به دبیر خانه سوگواره استانی «ممن حسین(ع) را دوست دارم؛ هر که هستم» رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ احمد زیبایی  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با اعلام این خبر گفت: از زمان اعلام فراخوان سوگواره عکس" من حسین(ع) را دوست دارم هرکه هستم" ٨۰۵ اثر از ١١٠ هنرمند علاقه مند جهت شرکت در این مسابقه به دبیرخانه  ارسال شد.
وی هدف از برگزاری این سوگواره را ترویج فرهنگ عاشورایی، حفظ، توسعه و شناسایی سنت های بومی عزاداری در خراسان شمالی و شهرستان شیروان و شناسایی استعدادهای نهفته هنر عکاسی عنوان کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان گفت: این سوگواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان ، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی،حسینیه اعظم شیروان، اداره ورزش و جوانان و انجمن عکاسی شیروان به موضوع «جلوه های آیین عزاداری ایام محرم در خراسان شمالی» خواهد پرداخت.
زیبایی زمان برگزاری نمایشگاه سوگواره  پس از مرحله داوری اعلام کرد و  افزود: به نفر اول این مسابقه دو میلیون ریال و نفر دوم یک میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود و این در حالیست که به دلیل استقبال خوب شرکت کنندگان به سه نفر از برگزیدگان ۵۰۰ هزار ریال و به پنج برگزیده دیگر نیز ٣۰۰ هزار ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
captcha