کوشا در شناخت معارف قرآن باشیم
کد خبر: 3655953
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

کوشا در شناخت معارف قرآن باشیم

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: برگزاری مسابقات قرآن که به فضل و توفیق الهی و تلاش همکاران بسیار خوب انجام شد به همه ما یادآوری کرد که در شناخت معارف قرآن کوشا باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن منطقه‌ای ویژه کارکنان پایور و ظیفه نزاجا امروز در کرمانشاه به کار خود پایان داد.
در این مراسم سرتیپ دوم خلبان حشمت‌الله آزادی‌فر، فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: برگزاری مسابقات قرآن منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در این ایام موجب شد تا از معنویت و نورانیت قرآن بهره بیشتری ببریم.
وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن که به فضل و توفیق الهی و تلاش همکاران بسیار خوب برگزار شد به همه یادآوری کرد تا در شناخت معارف قرآن کوشا باشیم.
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اظهار کرد: قرآن کتاب حقی است که هیچ باطلی در آن راه ندارد و رسیدن به قله سعادت نیازمند تمسک به قرآن است.
وی با اشاره به آیه 155 سوره انعام« وَ هذَا كِتَابٌ أَنْزَلْنَاهُ مُبَارَكٌ فَاتَّبِعُوهُ وَ اتَّقُوا لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ‏»، گفت: هرچه داریم از قرآن است و دوای گرفتاری‌ها را از قرآن کریم مطالبه کنیم.
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه درپایان تصریح کرد: این پایگاه برای چندمین سال متوالی افتخار میزبانی مسابقات قرآن را دارد و این افتخاری بود که میزبان حافظان و قاریان و اساتید قرآن باشیم.
براساس این گزارش، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی باحضور 246 شرکت‌کننده از استان‌های کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام، لرستان و خوزستان به میزبانی پایگاه یک رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.
captcha