تمدید مهلت ثبت‌نام پنجاه و هفتمین دوره تربیت مربی مراکز مهدقرآن و پیش‌دبستانی ثارالله(ع)
کد خبر: 3655957
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
مهیمنی خبر داد:‌

تمدید مهلت ثبت‌نام پنجاه و هفتمین دوره تربیت مربی مراکز مهدقرآن و پیش‌دبستانی ثارالله(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر اجرایی مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) از تمدید مهلت ثبت‌نام پنجاه و هفتمین دوره تربیت مربی مراکز مهدقرآن و پیش‌دبستانی این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام قاسم مهیمنی، مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، اول آبان‌ماه گفت: با توجه به استقبال خانواده‌های نوآموزان از طرح‌های آموزشی، قرآنی و ضرورت نیاز جامعه به تربیت دینی و قرآنی کودکان و همچنین نیاز این مؤسسه و سایر مراکز پیش دبستانی به مربیان مجرب و آموزش دیده، مهلت ثبت‌نام پنجاه و هفتمین دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیش‌دبستانی تا هفتم آبان‌ماه تمدید شد.

وی افزود: این دوره آموزشی به‌مدت یک هفته در قالب ۴۰ ساعت آموزشی حضوری و ۳۰۰ ساعت کارآموزی عملی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان باید با پیشینه کاربا کودک، مدارک مرتبط و مسلط به روخوانی قرآن باشند.

مهیمنی ادامه داد: محتوای دوره آموزشی شامل روش تدریس روخوانی قرآن کودکان، حفظ قرآن همراه با مفاهیم کودکانه، آشنایی با ادبیات و حقوق کودک، مهارت‌های زندگی، شیوه‌های پرورش خلاقیت و ذوق هنری کودک و آشنایی با مفاهیم اولیه قبل از دبستان است.

مدیر اجرایی مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) بیان کرد: تاکنون 56 دوره تربیت مربی مهد قرآن این مؤسسه در استان‌های فارس، تهران، قم، بوشهر و هرمزگان برگزار شده که بیش از سه هزار و 640 مربی در این دوره‌ها تاكنون آموزش دیده‌اند و از این تعداد، بیش از سه هزار مربی در مراکزآموزشی کل کشور مشغول به فعالیت هستند و یك هزار و 300 نفرمربی نیز به‌صورت مستقیم در مراکز پیش دبستانی وابسته به مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) به کارگیری شده‌اند.

مدیراجرایی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 07136270348-07136270366 و 07136270359 تماس حاصل كنند ویا به ستاد ثبت‌نام واقع در خیابان ولیعصر(عج) قصردشت کوچه 3 فرعی 2/3 پلاک 71 مراجعه كنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه موقوفه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) یكی از بزرگ‌ترین مؤسسات موقوفه كشور است كه دارای ۳۶۰ شعبه در ۲۲ استان است.

captcha