پلمب 6 سفره خانه سنتی و دکه متخلف در اراک
کد خبر: 3655960
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

پلمب 6 سفره خانه سنتی و دکه متخلف در اراک

گروه اجتماعی: در راستای اجرای طرح نظارت بر اماكن عمومی اراک و تأمین فضای امن و اخلاقی برای شهروندان شش واحد سفره خانه و دکه متخلف شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سرگرد‌ مهدی تقوی‌نیا، رئیس اداره نظارت بر اماكن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مركزی گفت:یكی از مهم‌ترین برنامه‌های راهبردی اداره نظارت بر اماكن عمومی پلیس استان كه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی و مشاركت دیگر دستگاه‌ها به منظور افزایش امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌ها انجام می‌شود، طرح نظارت مستمر بر واحدهای صنفی است.
وی افزود: در تداوم این طرح‌های امنیت بخش، طی24 ساعت گذشته در هماهنگی با دستگاه قضایی و با همكاری اتحادیه مربوطه، از تعدادی سفره خانه سنتی و دکه در سطح شهر اراک بازدید شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این طرح نظارتی پنچ واحد دکه و یک سفره خانه متخلف شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.
تقوی‌نیا در پایان ایجاد فضایی امن و تامین آرامش شهروندان را مهمترین هدف در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی عنوان كرد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را به مركز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام كنند.

captcha