فروش یک میلیارد و 450 میلیون تومانی در نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3655970
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کارگران خبر داد:

فروش یک میلیارد و 450 میلیون تومانی در نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فروش یک میلیارد و 450 میلیون تومان کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان، افزود: این میزان فروش در استان بی‌سابقه و از فروش نمایشگاه در استان‌هایی از جمله البرز، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اول آبان ماه در نشست نقد و بررسی کنگره بزرگداشت آیت‌الله دهکردی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان ستادهای برگزاری این کنگره در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان در مهرماه سال جاری، گفت: بیش از 200 هزار نفر از مردم استان از این نمایشگاه دیدن کردند.
وی با اشاره به فروش یک میلیارد و 450 میلیون تومان کتاب در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان، افزود: این میزان فروش در استان بی‌سابقه و از فروش نمایشگاه در استان هایی از جمله البرز، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی بیشتر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان میزان بالای استقبال و فروش کتاب در نمایشگاه کتاب استان را نشان از فرهنگ دوستی و علاقه مندی مردم استان نسبت به کتابخوانی دانست.
کارگران ظرفیت نمایشگاه کتاب در استان را بیشتر خواند و تصریح کرد: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان با کمبود امکانات و فضا مواجه بودیم.
وی تاخیر در شروع مراحل اجرایی، عدم مشارکت برخی از دستگاه‎های استان، مناسب نبودن زمان برگزاری، اکتفا به سخنرانی و عدم پوشش اصولی همایش را مهم‌ترین نقاط ضعف کنگره بزرگداشت آیت الله دهکردی برشمرد.
علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، نیز کنگره بزرگداشت آیت‎الله دکردی را کاری ارزشمند و ماندگار خواند و گفت: تعداد زیاد سخنرانان، پذیرایی ناکافی، عدم تحقق اهداف هفته فقاهت و مرجعیت و عدم پوشش مناسب کنگره در هفته نامه‌های استان از نقاط ضعف این کنگره هستند.
وی اظهار کرد: تهیه نرم‎افزاری ویژه کنگره آیت الله دهکردی، توزیع خوب اقلام تبلیغاتی، تولیدات موثر مجازی، حضور چشم گیر روحانیون، نصب تندیس در میدان دهکردی و بازتاب خبری بسیار خوب از نقاط قوت این کنگره بودند.

captcha