برپایی دوره حفظ یکساله قرآن در مؤسسه مهاد
کد خبر: 3655975
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

برپایی دوره حفظ یکساله قرآن در مؤسسه مهاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره حفظ یکساله قرآن کریم ویژه بانوان در مؤسسه مهاد در حال برپایی است.

طاهره نکوکردار، مدیر مؤسسه قرآنی مهاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته امسال نیز دوره حفظ یکساله در مؤسسه برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل اینکه امسال استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته از این طرح شد، اقدام به جذب اولیه علاقه‌مندان کردیم.
وی با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه مقطع سنی بانوان 13 تا 28 سال است، عنوان کرد: در ابتدای ثبت‌ نام‌کنندگان در مرحله آزمایشی این طرح و مقدماتی که طی تابستان و در مدت سه هفته برگزار می‌شود، اقدام به حفظ دو سوره یوسف و هود کرده‌اند.
نکوکردار اظهار کرد: در ادامه آزمون پایان این دوره از آنها اخذ می‌شود و سپس وارد مرحله مصاحبه می‌شوند و پس از تأیید صلاحیت به مرحله تکمیلی راه پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه مرحله تکمیلی دوره حفظ یکساله از مهرماه هر سال آغاز و تا پایان خردادماه سال بعد ادامه دارد، بیان کرد: طی امسال در مرحله مقدماتی 15 نفر گزینش شدند و 10 نفر به مرحله تکمیلی راه پیدا کردند.
مدیر مؤسسه قرآنی مهاد عنوان کرد: سه ماه نیز برای شرکت‌کنندگان در این مقطع، دوره تثبیت برپا می‌شود که این دوره بنا بر آمادگی قرآن‌آموزان طی تابستان و یا پاییز سال بعد برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان عجب گل، خیابان سمنان، پلاک ۳۰ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۵-۳۳۶۸۷۰۰۲ تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۹
0
0
برپایی دوره‌ها برای علاقمندان خیلی موثر خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۶
0
0
برپایی دوره‌ها افزایش یابد
captcha