ضرورت تعیین نقش جهاد دانشگاهی مازندران در توسعه استان
کد خبر: 3655983
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

ضرورت تعیین نقش جهاد دانشگاهی مازندران در توسعه استان

گروه فرهنگی: سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران با ضرورت تعیین نقش جهاد دانشگاهی مازندران در توسعه استان، گفت: هدف این واحد تنها بهبود فرایندها و توسعه جهاد دانشگاهی مازندران نیست، بلکه باید در توسعه استان مازندران وظایفی که از عهده دیگر دستگاه‌ها خارج است انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران  واحد عبداللهیان سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران امروز یکم مهرماه در اولین گردهمایی کارکنان جهاد دانشگاهی مازندران که در ساری برگزار شد، گفت: رئیس واحد به عنوان پدر خانواده است و نباید اجازه دهد تنش‌ها و آسیب‌ها به درون خانواده انتقال یابد.
وی افزود: به آینده واحد جهاد دانشگاهی مازندران امیدوارم و جوانان این واحد باید از تجارب و اندوخته های پیشکسوتان بهره ببرند.
عبداللهیان تصریح کرد: تعریف منطق مشترک یکی از راه‌کارهایی است که تنش‌ها را به حداقل رسانده و همه را در یک ریل واحد رهنمون می‌کند.
وی سعایت را بدترین ویژگی یک فرد دانست و افزود: اینجانب از این گونه رفتار متنفر هستم و اجازه چنین اقدامی را به هیچ کس نخواهم داد.
سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه از یکایک همکاران تشکر دارم، اظهار کرد: در محل کار همه کارکنان اعضای یک خانواده هستند و باید تلاش کننند که محیط کار خوشایند جلوه کند.
وی با انتقاد از اینکه در برخی از واحدهای جهاد دانشگاهی فعالیت‌هایی خارج از شأن و رسالت جهاد دانشگاهی انجام می‌شود، افزود:  در واحد مازندران قرار است بر اساس رسالت جهاد دانشگاهی فعالیت شود و در بازخوانی که در این واحد انجام خواهد شد ممکن است تنش‌هایی در این حوزه رخ دهد و یا برخی از نقش‌ها تغییر کند.
عبداللهیان با بیان اینکه فعالیت جهاد دانشگاهی نباید به صرف فعالیت آموزشی خلاصه شود، اظهار کرد: در تغییر نقش افراد نباید اینگونه برداشت شود که افراد در زمینه کاری خود خطاکار بودند بلکه در تغییر این نقش‌ها با توجه به سابقه و صادقانه عمل خواهد شد و همکاران از  حاشیه سازی پرهیز کنند.
وی با تحسین تلاش صادقانه  سید محمد حسینی رئیس سابق جهاد دانشگاهی مازندران افزود: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیتی است که در هر حوزه احساس کند کمتر کار شده وارد می‌شود و با توجه به ساختار جهاد دانشگاهی انتظار از این نهاد بیشتر است.
عبداللهیان با تاکید بر ضرورت تعیین نقش جهاد دانشگاهی مازندران در توسعه استان، گفت: هدف این واحد تنها بهبود فرایندها و توسعه جهاد دانشگاهی مازندران نیست، بلکه باید در توسعه استان مازندران وظایفی که از عهده دیگر دستگاه‌ها خارج است انجام  دهد.
وی با اشاره به اهمیت ایده‌پردازی در توسعه مجموعه، افزود: همه افراد باید در فرایند تصمیم‌سازی نیز دخالت کنند.
ضرورت تعیین نقش جهاد دانشگاهی مازندران در توسعه استان
ضرورت تعیین نقش جهاد دانشگاهی مازندران در توسعه استانضرورت تعیین نقش جهاد دانشگاهی مازندران در توسعه استان
captcha