اعزام 2 هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه شمال غرب شیراز به كربلای ایران
کد خبر: 3655996
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

اعزام 2 هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه شمال غرب شیراز به كربلای ایران

گروه اجتماعی: جانشین سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از اعزام 2 هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه شمال غرب شیراز به مناطق عملیاتی جنوب ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مهدی عباسی ارجمندی، جانشین سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، اول آبان‌ماه گفت: در سال تحصیلی جاری اعزام گروه‌های دانش‌آموزی به اردوهای راهیان نور آغاز شده است.

وی افزود: طی امسال 2 هزار نفر از دانش‌آموزان ناحیه 2 شیراز شامل منطقه شمال غرب شیراز به‌همت این ناحیه از سپاه به كربلای ایران اعزام خواهند شد.

عباسی ارجمندی با بیان اینكه این تعداد از دانش‌آموزان دختر و پسر طی 4 مرحله اعزام خواهند شد، گفت: مرحله اول اعزام‌ها از روز صبح فردا، 2 آبان‌ماه از محل این ناحیه از سپاه انجام خواهد شد.

جانشین سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با تصریح اینكه این دانش‌آموزان با 10 دستگاه اتوبوس دانش‌آموزان اعزام می‌شوند، زمان حضور دانش‌آموزان را در مناطق عملیاتی جنوب 3 روز اعلام كرد و گفت: در این اعزام علاوه بر برنامه‌های بازدید از برخی از مناطق همچون شلمچه، هویزه، یادمان والفجر، معراج شهدا، برنامه‌های فرهنگی متعدد زیر نظر توسط خادمین شهدا در اتوبوس در بین راه انجام خواهد شد.
وی در پایان راهیان نور را یک حرکت تأثیرگذار فرهنگی برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: امروز یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی تأثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه است که باید نهایت بهره‌برداری از اعزام راهیان نور در مقابل برنامه‌های دشمنان به کمک همه دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی شود.

captcha