تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه تولید و اشتغال است
کد خبر: 3656015
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه تولید و اشتغال است

گروه اقتصادی: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت: نامگذاری‌های مقام معظم رهبری مبتنی بر اولویت‌ها و ضرورت‌های کشور است و تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توسعه تولید و توجه ویژه به اشتغال است.

جهانگیرشاهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: رویکرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز نیز با عنایت به نگاه مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی، حمایت همه جانبه از صنعتگران و تلاش برای افزایش تولید ملی است.
وی با اشاره به راهبرد‌های اساسی برای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با کاهش وابستگی به درآمد‌های نفتی و کنترل واردات بی رویه، چشم انداز تازه‌ای برای تولید داخلی خود خواهیم داشت و به همین منظور سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مصرف کالای ایرانی را با رویکردی اقتصاد مقاومتی برنامه‌های ویژه‌ای داشته تا مصرف کالای ایرانی هم به صورت یک فرهنگ و هم به صورت اجرایی عملی شود.
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت:: ما بدون شک می‌توانیم کالای داخلی را با کیفیتی بهتر از این تولید کنیم و از هجمه‌های سنگینی که این روز‌ها با اضطراب و دلهره و موج کاذب در خصوص مسائل اقتصادی برای کشورمان ایجاد کرده‌اند با سربلندی عبور کنیم.
شاهمرادی ابرازکرد: سیاست تحریک سرمایه‌گذاران خارجی از سوی دشمنان برای عدم سرمایه‌گذاری در کشور آن قدر بی‌اثر شده است که امروز با افتخار اعلام می‌کنیم استان البرز با توجه به درخواست سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در شهرک‌های صنعتی استان البرز در حال برنامه‌ریزی ویژه برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی است.
 وی افزود: شهرک صنعتی اشتهارد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور با ۸۵۰ واحد تولیدی فعال مثل خاری در چشم دشمنان است و ما با تمام توان در راستای حمایت از تولید و اشتغال به فکر توسعه شهرک‌های صنعتی هستیم و از صنعتگران که امروز جهادی‌ترین کار‌ها را عهده دار هستند با افتخار حمایت خواهیم کرد.
این مسئول با اشاره به سابقه تاریخی مقاومت مردم ایران اسلامی در مواجهه با دشمنان گفت: ما یک‌بار در دوران دفاع مقدس به تمام دنیا آموختیم که این ملت می‌تواند مقاومت کند و تمام تحریم‌های نظامی را با تولید بسیاری از ادوات نظامی جبران کند تا جایی که امروز صنایع دفاعی جمهوری اسلامی در دنیا جایگاهی اقتدارآفرین دارد.

captcha