نگاهی اجمالی به فعالیت‌های مهرماه شعبه انقلاب جامعةالقرآن
کد خبر: 3656019
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

نگاهی اجمالی به فعالیت‌های مهرماه شعبه انقلاب جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های متنوع قرآنی در شعبه انقلاب مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم طی مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن در شعبه انقلاب مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران ویژه ویژه خردسالان دختر تا پایان مقطع ابتدایی و پسر تا 9 سال برگزار می‌شود.
در این مرکز کلاس حفظ جزء سی‌ام قرآن، دو کلاس حفظ سوره‌های کوچک قرآن به روش اشاره و همچنین یک کلاس روخوانی و روان‌خوانی قرآن و یک کلاس خطابه خوانی برپا شده است.
همچنین جشن پایان دوره پنج کلاس روخوانی و روان‌خواین قرآن و دو کلاس حفظ قرآن به روش اشاره تا پایان آذرماه در شعبه انقلاب برگزار می‌شود.
مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین طی ایام محرم، ختم قرآن کریم طی روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه به همت والدین، مراسم عزاداری و زیارت عاشورا همراه با مدیحه‌سرایی و نوحه‌خوانی توسط رحیمی نیز در دهه دوم ماه محرم تشکیل شد.
یادآور می‌شود، شعبه انقلاب مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم به مدیریت جلولی در میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، خیابان لبافی‌نژاد، بن‌بست دوم، پلاک ۲۵ قرار دارد.
captcha