مسابقات قرآن رقابتی معنوی و زمینه‌ساز پیشرفت است
کد خبر: 3656026
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

مسابقات قرآن رقابتی معنوی و زمینه‌ساز پیشرفت است

گروه فعالیت‌های قرآنی: جانشین دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور 27 یگان در مسابقات منطقه‌ای نزاجا در کرمانشاه گفت: مسابقات قرآن رقابتی معنی و زمینه‌ساز پیشرفت است.

علی عبداللهی، جانشین دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن نزاجا به‌صورت همزمان در 5 منطقه در کشور برگزار شد.
وی افزود: سی و هفتمین دوره این مسابقات در مرحله منطقه‌ای به میزبانی کرمانشاه و باحضور 27 یگان از استان‌های کرمانشاه، همدان، کردستان، ایلام، لرستان و خوزستان برگزار شد و امروز نفرات برتر این مسابقات راه یافته به مرحله نهایی معرفی شدند.
عبداللهی تصریح کرد: قریب به 246 نفر از استان‌های یاد شده در این مسابقات در رشته‌های قرائت(تحقیق و ترتیل)، حفظ و اذان در بخش شفاهی و رشته مفاهیم در بخش کتبی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
جانشین دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حضور استاد راهنما در سالن مسابقات بود.
وی افزود: مسابقات قرآن رقابتی معنوی است که زمینه پیشرفت را فراهم می‌کند.
عبداللهی در پایان با اشاره به برگزاری شایسته سی و هفتمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم نزاجا به میزبانی کرمانشاه، گفت: از جمله دلایل موفقیت‌ فعالیت‌های قرآنی نزاجا برنامه‌ریزی مدون به‌منظور انجام این فعالیت‌ها است.
captcha