شکوفه‌های گیلاس به کافه بازار می‌رسد
کد خبر: 3656037
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
حجت‌الاسلام والمسلمین دعائی:

شکوفه‌های گیلاس به کافه بازار می‌رسد

گروه فناوری اطلاعات: دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف گفت: نخستین لوح فشرده چندرسانه‌ای ویژه سبک زندگی عفیفانه با عنوان شکوفه‌های گیلاس منتشر شده است و در حال مذاکره با کافه بازار هستیم تا این محصول در این مارکت در اختیار کاربران قرار داده شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نشست خبری رونمایی از نخستین لوح فشرده چند رسانه‌ای ویژه سبک زندگی عفیفانه با عنوان شکوفه‌های گیلاس، عصر امروز دوشنبه یکم آبان ماه در جبهه فرهنگی عفاف و حجاب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمحسن دعائی، دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف برگزار شد.

حجت‌الاسلام دعائی، دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف، با اشاره به شاخص‌های انسان سالم در جامعه سالم گفت: یکی از شاخص‌های انسان سالم در جامعه سالم و زندگی سالم، رشد فضیلت پیام عفاف و غیرت در فرد، زندگی و جامعه است؛ بنابراین این پرسش مبنی بر اینکه یک انسان سالم، زندگی سالم و جامعه سالم چیست، باید تبدیل به یک گفتمان ملی شود و در پرتو قرآن، سبک زندگی خودمان را از جامعه حیوانی و زندگی شبه جنگلی که هواهای نفسانی، قدرت قلدری، تمایلات حیوانی مدیریت می‌کند، فاصله بگیریم و به یک جامعه انسانی و سالم و با آداب انسانی ارتقاء دهیم.

وی افزود: حقیقتی که می‌تواند مرز مشخص زندگی انسانی و حیوانی را مشخص کند، حضور پرقدرت ارزش‌هایی همچون حیا، عفت و غیرت است.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف تصریح کرد: نرم‌افزار چندرسانه‌ای شکوفه‌های گیلاس به سفارش جبهه فرهنگی حجاب و عفاف توسط مؤسسه آسمانه در چهار بخش همچون عفت در نگاه، عفت در گفتار، عفت و حیا در خوردن، عفت و حیا در پوشش تولید شده است.

وی افزود: در بخش‌هایی از نرم‌افزار، به شبهات موجود پاسخ داده شده است. همچنین این نرم‌افزار برای نسخه اندروید هم آماده شده تا کاربران بتوانند روی تلفن همراه‌شان نصب کنند و در حال مذاکره با کافه بازار داریم تا کاربران با پرداخت مبلغی از این نرم‌افزار بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی اظهار کرد: جبهه فرهنگی حجاب و عفاف یک ستاد راهبری است و تلاش می‌کند در زمینه‌هایی همچون ارزیابی و مشخص کردن خلأها، تولید محصولات فاخر فعالیت کند.

وی بیان کرد: یکی از دلایلی که نرم‌افزارهای مذهبی مورد استقبال قرار نمی‌گیرد، هجمه رقیب و ضعف تبلیغ و قدرت جذب مخاطب در این موضوع است. باید اطلاع‌رسانی‌ها قوی باشد و محتوا به گونه‌ای پردازش شود که مخاطب از آن استقبال کند.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف تصریح کرد: ده ها پروژه با موضوع حجاب و عفاف براساس ماتریسی کشف و در رصدنمای عین شناسایی می شود و با سفارش، تولید محصول این امر محقق می‌شود.

وی بیان کرد: نرم‌افزار چندرسانه‌ای شکوفه‌های گیلاس برای گروه سنی نوجوانان و جوانان تولید شده است. گروهی که در سنی قرار دارند تا بتوانند سبک زندگی خود را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دعائی اظهار کرد: تمام کارهایی که در جبهه فرهنگی حجاب و عفاف انجام می‌شود خودجوش و مردمی و به نوعی آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری اشاره کرده‌اند. حاکمیت را حاکمیت اسلامی می‌دانیم و دولتی که در نظام اسلامی مشغول به کار است، انتظار داریم حمایت‌های خود را در جهت رفع موانع برای فعالیت خودجوش مردمی داشته باشد و ما از هر نوع تعامل با دستگاه رسمی استقبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: سازمان سراج، قرارگاه تخصصی فضای مجازی، گروه مردمی است که در فضای مجازی فعالیت‌های بسیاری دارند و محصولات بسیاری را در این فضای نوین تولید کرده‌اند.

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف تصریح کرد: نرم‌افزار چندرسانه‌ای «شکوفه‌های گیلاس» توسط مؤسسه نرم‌افزاری کوثر عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: از دیگر محصولات جبهه فرهنگی حجاب و عفاف تولید سه کتاب است که می‌توان به آثاری همچون غیرت حسینی و عفت زینبی(نوشته آیت‌اللله شیخ محمدحسن وکیلی در 10 فصل)، شبکه مسائل حجاب و عفاف(طرحی نو برای شناسایی نیازها و مسائل در حوزه حجاب و عفاف تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین ایمان کاظمی‌مقدم و شامل 578 مسأله)، پاسداری از عفت عمومی عضو جدانشدنی حکومت اسلامی(پایان نامه‌ای از پرنیان در مدرسه عالی شهید مطهری) اشاره کرد. این آثار کاری مشترک میان مؤسسه مطالعات راهبردی و جبهه فرهنگی حجاب و عفاف است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۸
0
0
سلام
از این سه کتاب تازه رونمایی شده!!!
یک سال قبل هم رونمایی کردند.

این کارهای تکراری و پز دادن های خنده دار به چه معناست؟
captcha