اعلام فراخوان اولین جشنواره نمایشنامه نویسی «روح الله» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3656040
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

اعلام فراخوان اولین جشنواره نمایشنامه نویسی «روح الله» در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: اولین جشنواره نمایشنامه نویسی «روح الله» با هدف اشاعه و ترویج اندیشه حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود که امروز فراخوان این جشنواره در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری شبستان اولین جشنواره نمایشنامه نویسی «روح الله» به همت موسسه تنظیم ونشرآثارامام خمینی (ره) نمایندگی استان اصفهان برگزار می شود که فراخوان این جشنواره امروز (1 آبان) در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.
 
اولین جشنواره نمایشنامه نویسی «روح الله» با هدف اشاعه و ترویج اندیشه حضرت امام خمینی (ره) و همراه با گرامیداشت اهل قلم و آثار فاخر نمایشی در خصوص سیره، شخصیت و اندیشه حضرت امام (ره) برگزار می شود.
 
امام خمینی (ره) و بیداری اسلامی، امام (ره) و تقریب مذاهب و اقلیت های دینی، سبک زندگی، روحیه شاعرانه و عواطف خانوادگی، آزادگی، آزادی، صلح، اندیشه های حکومتی، مردم سالاری، ساده زیستی، اعتدال، اخلاق، کرامت انسانی، عدالت، عبادت، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از موضوعات اولین جشنواره نمایشنامه نویسی «روح الله» است.
 
شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است، الویت نمایشنامه های ارسالی با تولیدات سال 1396 می باشد، نمایشنامه های ارسالی قبلاً در هیچ یک از جشنواره ها اجرا نگردیده باشند، تکمیل فرم مشخصات همراه با عکس نویسنده الزامی است، مسئولیت پاسخگویی هرگونه ادعای حقیقی یا حقوقی در زمینه مالکیت اثر ارائه شده به عهده متقاضی می باشد و دبیرخانه در قبال دعاوی مذکور هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و شورای سیاستگذاری جشنواره حق هرگونه استفاده و انتشار آثار با ذکر نام پدیدآورنده را برای خود محفوظ می داند از شرایط شرکت در جشنواره نمایشنامه نویسی «روح الله» است.
 
علاقمندان به شرکت در جشنواره با مراجعه به سایت www.imam-khomeini-isf.ir ضمن تکمیل فرم تقاضا و چکیده سوابق نویسنده خلاصه متن و منابع مورد استفاده و عکس نویسنده همراه با فایل word و pdf نمایشنامه خود را بارگزاری کنند.
 
مهلت ارسال نمایشنامه به اولین جشنواره نمایشنامه نویسی «روح الله» 30 آذر سال جاری و اعلام اسامی برگزیدگان 20 دی سال جاری است.
 
خاطرنشان می شود: اهدای جوایز آثار برگزیدگان همزمان با اختتامیه اولین جشنواره تئاتر «روح الله» 5 بهمن سال جاری اعلام شده است.

captcha