فعالان گمنام فرهنگی معرفی می‌شوند
کد خبر: 3656047
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

فعالان گمنام فرهنگی معرفی می‌شوند

گروه فرهنگی: رئیس دفتر تخصصی سینما گفت: دو بخش ویژه «تجلی قرآن در جامعه» و «شهید حججی(معرفی فعالان گمنام فرهنگی)» به چهارمین دوره جشنواره «بهشت در قاب تصویر» اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مصطفی حیدری، رئیس دفتر تخصصی سینما اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره «بهشت در قاب تصویر» ویژه تولیدات رسانه‌ای مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی استان اصفهان اقدام به انتشار فراخوان چهارمین دوره این جشنواره کرده است.
وی افزود: این جشنواره شامل بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و اینفوموشن، کلیپ تصویری، کلیپ صوتی و فیلمنامه است و از جمله عناوین بخش‌های ویژه آن می‌توان به «تجلی قرآن در جامعه» و «شهید حججی(معرفی فعالان گمنام فرهنگی)» اشاره کرد.
حیدری ادامه داد: چهارمین دوره جشنواره «بهشت در قاب تصویر» به همت دفتر تخصصی سینمای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری مجمع فیلمسازان انقلاب اسلامی اصفهان(سیمرغ)، سازمان و دفتر تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شده است.
وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای جوانان مراکز فرهنگی در عرصه فیلمسازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت تقویت تولیدات فرهنگی در حوزه تصویر و جمع‌آوری و حفظ آثار هنرمندان مراکز فرهنگی و هیئت‌های مذهبی استان برگزار می‌شود.
رئیس دفتر تخصصی سینما بیان کرد: جشنواره «بهشت در قاب تصویر» به موضوعات سوگواره‌ها، میلاد و اعیاد اهل‌بیت(ع)، دفاع مقدس و فرهنگ پایداری، مناسبت‌های ملی-مذهبی، گفتمان انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌هایی چون اعتکاف و روز عرفه، مهدویت و نهضت جهانی انتظار و سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌پردازد.
وی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان ماه سال جاری است و هنرمندان و علاقمندان برای ثبت آثار خود و اطلاع از قوانین شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی WWW.SIMORGHFILMESF.IR و یا به محل دبیرخانه واقع در خیابان کاوه، خیابان بابلدشت، کوچه شهید مقارزاده، پلاک 9، سرای هنر و اندیشه مراجعه کنند.

captcha