احترام به خانواده شهدا حفظ حرمت خون شهداست
کد خبر: 3656076
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
فرماندار صومعه سرا:

احترام به خانواده شهدا حفظ حرمت خون شهداست

گروه اجتماعی: فتح الهی احترام به خانواده شهدا را حفظ حرمت خون شهدا دانست و گفت: مدیرانی که برای خانواده شهدا و ایثارگران احترام قائل نباشند، از بدنه نظام و انقلاب حذف خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، 1 آبان در جلسه طرح سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان، با بیان اینکه مقام پدران، مادران و خانواده های شهدا کمتر از خود شهدای گرانقدر نیست، گفت: احترام به این عزیزان همان حفظ حرمت خون شهداست.

وی با بیان اینکه هر سه ماه یک بار با برگزاری جلسه مشورتی خانواده های شهدا، مشکلات و دغدغه های آنان احصا و بررسی می شود، افزود: در مناسبت های مختلف و برنامه های متنوع با حضور در منزل ایثارگران و خانواده معزز شهدا با ایشان دیدار می کنیم و این از برکات نظام و یکی از ویژگی های بارز مدیران دولت است.

این مقام مسئول با پیشنهاد این موضوع که با برگزاری برنامه های کاربردی و اثرگزار به صورت هفته ای می توان وقت بیشتری برای خانواده های معزز شهدا صرف کرد، گفت: این جایگاه و منزلتی که اکنون بدان تکیه زده ایم، با ریختن خون جوانان و شهدای غیرتمند ایران اسلامی به دست ما رسیده و مدیرانی که برای خانواده شهدا و ایثارگران احترام قائل نباشند و حفظ حرمت خون شهیدان دغدغه آنها نباشند، از بدنه نظام و انقلاب حذف خواهند شد.

captcha