قرآن کریم باید محور زندگی جوانان باشد
کد خبر: 3656090
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

قرآن کریم باید محور زندگی جوانان باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی: امام جمعه ابرکوه گفت: قرآن کریم باید در همه امور زندگی از جمله ابعاد فردی و اجتماعی همگان بویژه جوانان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه ظهر امروز، 1 آبان ماه در بازدید از مدارس دخترانه و پسرانه سفیران بهشت و در جمع حفاظ طرح یکساله حفظ کل قرآن کریم با تاکید بر محور قرار گرفتن قرآن کریم در همه امور زندگی از جمله ابعاد فردی اجتماعی جوانان و همه بشریت اظهار کرد: حرکت در مسیر قرآن زمینه ساز تعالی انسان است و اطاعت از پروردگار متعال سبب خواهد شد که انسان در این مسیر نورانی قرار گیرد.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: نوجوانان و جوانانی که مسیر حفظ کلام الهی را انتخاب نموده اند، بهترین گزینه را برگزیده اند و با استمرار بر حفظ قرآن و بکارگیری تعالیم آن در دستورات زندگی به یک چهره قرآنی مبدل خواهند شد و قرار گرفتن در معرض آیات الهی باید تجسمی از نور و جلوه ای از نور باشد.
مجتبی عزیزی، رییس بنیاد قرآن و عترت امیرالمومنین ع ابرکوه و بزرگترین مجتمع قرآنی کشور نیز مواردی را بیان نمود.
در این بازدید قرآن آموزان مدارس سفیران بهشت، نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام حسینی اقامه نمودند.
یادآور می شود مدارس دخترانه و پسرانه سفیران بهشت از جمله مراکز تخصصی وابسته به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام ابرکوه است که حفظ کل قرآن در یکسال را در دستور کار خود قرار داده است.
captcha