برگزاری کارگاه دانش‌آموزی «تدبر در قرآن» در کربلا
کد خبر: 3656212
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

برگزاری کارگاه دانش‌آموزی «تدبر در قرآن» در کربلا

گروه بین‌الملل: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، دارالقرآن‌ آستان حسینی با همکاری مؤسسه قرآنی «بصائر»، کارگاه آموزشی تدبر در قرآن ویژه دانش‌آموزان دختر مرحله ابتدایی در کربلا برگزار کرد.

برگزاری کارگاه قرآنی دانش‌آموزی در کربلا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دارالقرآن‌ آستان حسینی؛ فاطمه منصوری، مسئول مؤسسه قرآنی «بصائر» در این باره گفت: به منظور نشر و ترویج فرهنگ قرآنی، دارالقرآن‌ آستان حسینی با همکاری این مؤسسه، یک دوره کارگاه آموزشی تدبر در قرآن با مشارکت دانش‌آموز دختر برخی مدارس ابتدایی کربلا برگزار کرد.

وی افزود: این کارگاه با عنوان «حکایت دو سوره فجر و کوثر» برگزار شد و در این کارگاه قرآنی، کودکان با چگونگی تدبر و تفکر و تأمل در معانی و ارتباط این دو سوره با امام حسین(ع) آشنا شدند.

فاطمه منصوری گفت: در این کارگاه قرآنی، مریم نفیلی، مربی قرآنی کودکان از شهر شیعه‌نشین «احساء» عربستان، چگونگی تدبر در قرآن کریم و تطبیق عملی تدبر در دو سوره فجر و کوثر را با مثال‌های ساده و ابزارهای آموزشی برای دانش‌آموزان تببین کرد.

نفیلی درباره این کارگاه گفت: دانش‌آموزان در این کارگاه به صورت روشن و آسان چگونگی تدبر در قرآن کریم را آموخته و می‌توانند آن را در زندگی روزانه خود پیاده‌سازی کنند. 

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان در این سن، نیازمند هدایت قرآنی برای تضمین آینده آن‌ها هستند.

شایان ذکر است، دارالقرآن آستان حسینی در نظر دارد با همکاری برخی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه، کارگاه‌های مشابهی را در تعدادی از مدارس استان «بابل» عراق برگزار کند/.

برگزاری کارگاه قرآنی دانش‌آموزی در کربلا+ عكسبرگزاری کارگاه قرآنی دانش‌آموزی در کربلا+ عكسبرگزاری کارگاه قرآنی دانش‌آموزی در کربلا+ عكس


captcha