فعاليت 40 مؤسسه و خانه قرآنی در شهرستان رباط کريم
کد خبر: 3656271
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

فعاليت 40 مؤسسه و خانه قرآنی در شهرستان رباط کريم

کانون خبرنگاران نبأ: 40 مؤسسه و خانه قرآنی وابسته به تبلیغات اسلامی رباط کریم در رشته‌های مختلف قرآنی با هدف ترويج و اشاعه فرهنگ قرآني در سطح این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ عابد اسماعيل زاده، کارشناس امور قرآني تبليغات اسلامي رباط کريم، گفت: 40 مؤسسه و خانه قرآني وابسته به اين اداره با هدف ترويج و اشاعه فرهنگ قرآني در اين شهرستان فعاليت مي کنند.
وي افزود: در اين مراکز دوره‌هاي آموزشي در رشته‌هاي روخواني، روانخواني، ترتيل، قرائت، ترجمه، مفاهيم و حفظ عمومي و تخصصي قرآن با حضور اساتيد مجرب و توانمند برگزار مي‌‌شود.
اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: نقاشی، خوشنویسی، مفاهیم و حفظ سوره‌های کوچک قرآن کریم، اعزام قرآن‌آموزان به مراسمات ملی و مذهبی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان، برگزاری اردوهای تفریحی، آموزشی، زیارتی به اماکن متبرکه و اماکن تفریحی و سیاحتی از دیگر فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآنی است.
کارشناس امور قرآني تبليغات اسلامي رباط کريم اضافه کرد: در این شهرستان 10 مؤسسه و 30 خانه قرآن شهری و روستایی به آموزش دوره‌های متعدد قرآنی از سنین مختلف مشغول هستند.
captcha