حضور مدیر دفتر نمایندگی پژوهش‌های اسلامی رسانه مشهد در ایکنا
کد خبر: 3656300
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

حضور مدیر دفتر نمایندگی پژوهش‌های اسلامی رسانه مشهد در ایکنا

گروه فرهنگی: مدیر دفتر نمایندگی پژوهش‌های اسلامی رسانه در مشهد ظهر امروز، دوم آبان‌ماه به همراه مسئول اداری و مالی این مرکز از خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سیدفاضل رضوی، مدیر دفتر نمایندگی پژوهش‌های اسلامی رسانه در مشهد، ظهر امروز، دوم آبان‌ماه با حضور در تحریریه خبرگزاری ایکنای خراسان رضوی، با خبرنگاران این مجموعه به گفت‌وگو نشست.
سیدفاضل رضوی، مدیر دفتر نمایندگی پژوهش‌های اسلامی رسانه در مشهد در این گفت‌وگو بیان کرد: اگر پژوهش را به تولیدات رسانه‌ای پیوند بزنیم و از جامعه‌شناسان و روانشناسان بهره لازم را ببریم، قطعاً موفق خواهیم شد.
وی در ادامه گفته‌های خود از بزرگ‌ترین کتابخانه سواد رسانه‌ای شرق کشور در دفتر نمایندگی پژوهش‌های اسلامی رسانه در مشهد خبر داد و عنوان کرد: در این مرکز، آرشیوی جامع از فیلم‌ها وجود دارد که بازبینی فیلم‌ها در آن انجام می‌شود.
رضوی با بیان اینکه در این مرکز اقدام به تهیه تولیداتی در خصوص علمای برجسته حوزوی می‌کنیم، اظهار کرد: این آثار به منظور جلوگیری از شبهاتی است که توسط برخی رسانه‌ها و شبکه‌های غربی در خصوص اسلام و روحانیان مطرح می‌شود.
حضور مدیر دفتر نمایندگی پژوهش‌های اسلامی رسانه مشهد در ایکنا
امید خوش‌خو، مسئول اداری و مالی دفتر نمایندگی پژوهش‌های اسلامی رسانه در مشهد در خصوص فعالیت‌های این مرکز به ارائه توضیحاتی پرداخت و اظهار کرد: این مرکز فعالیت‌های بسیاری در مشهد انجام داده است که یکی از آن‌ها، آموزش سواد رسانه‌ای به 700 طلبه با موضوعات، دین و رسانه، جنگ نرم و ... بوده است.
وی ادامه داد: دستاورد این کلاس‌های آموزشی نیز تولید فیلم، نویسندگی و چندرسانه‌ای توسط طلبه‌ها در حوزه رسانه و دین است؛ خوشبختانه دفتر نمایندگی طی این مدت توانسته نقش مؤثری در حوزه دین و رسانه داشته باشد.
خوش‌خو از برگزاری جلسات و کرسی آزاداندیشی در مشهد خبر داد و عنوان کرد: واحدهای بسیاری در این مرکز فعالیت دارند که یکی از آن‌ها واحد کارشناسان و اندیشمندان است که دستاورد آن گنجینه‌ای از تولیدات رسانه‌ای در قالب فیلم در خصوص علما و اندیشمندان بزرگ به مدت 30 هزار ساعت است.
مشروح این گفت‌وگو به زودی بر روی سایت خبرگزاری ایکنا قرار می‌گیرد.
captcha