همایش طب و قضا برگزار شد
کد خبر: 3656306
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

همایش طب و قضا برگزار شد

گروه اجتماعی: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، در همایش طب و قضا که 3 آبان برگزار شد گفت: این مجموعه را مجموعه‎ای کاملا تخصصی و علمی توصیف کرد و برگزاری همایش‎هایی چون طب و قضا را در همین راستا توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، احمد شجاعی پیش از ظهر امروز 2 آبان در ششمین همایش سراسری طب و قضا که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) مباحث علمی را مهمترین رکن در مباحث دستگاه قضا دانست و گفت: مجموعه پزشکی قانونی یک مجموعه تخصصی و علمی است.
وی افزود: از این روی پرداختن به موضوعات علمی ازجمله ضروریات این دستگاه است؛ برداشت‌های افراد از موضوعات مختلف متفاوت است و نشست‌ها و محفل‌های علمی در راستای هم‌نظر کردن گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور بیان کرد: یکی از روش‌های یک سو کردن نظریات گروه‌های مختلف برگزاری بحث‌های علمی است؛ همایش‌های طب و قضا باید با جاذبه بیشتری برگزار شود تا مشارکت بیشتری را جلب کند.
وی گفت: همایش‌های طب و قضا نتایج و دست‌آوردهای مطلوبی را در سال هایی که از آن گذشته است به بار آورده است و امسال نیز ششمین همایش طب و قضا در راستای ارائه راه‌کارهای برون رفت از مشکلات موجود برگزار می‎شود.
در این همایش آیات فاضل لنکرانی و رئیس دادگستری قم نیز به ارایه مباحث خود پرداختند.
captcha