هفتمین سه‌شنبه‌های مهدوی در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 3656319
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

هفتمین سه‌شنبه‌های مهدوی در ارومیه برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آئین معنوی سه‌شنبه‌های مهدوی به همت مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین، به هفتمین دوره خود در شهر ارومیه رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) صبح امروز 2 آبان‌ماه، هفتمین سه‌شنبه‌های مهدوی در تقاطع چهارراه سیروس شهر ارومیه به همت مؤسسه قرآنی پیروان آل یاسین برگزار شد.
هر هفته بر تعداد افراد خیرین شرکت‌کننده در این برنامه و استقبال اهالی منطقه اضافه می‌شود و مدیران مؤسسه پیروان آل‌یاسین تصمیم گرفتند این برنامه را در دو نوبت صبح و عصر در دو مکان مختلف برگزار کنند.
مراسم سه‌شنبه‌های مهدوی، صبح‌های سه‌شنبه ساعت 9 در خیابان مدنی یک و عصر‌های سه‌شنبه ساعت 4 در مسجد قائم واقع در خیابان فرهنگیان به همت مؤسسه پیروان آل‌یاسین و کانون حضرت رقیه(س) تخصصی ولایت تشکیل می‌شود.
علاقه‌مندان برای اهدای نذورات خود می‌توانند به مؤسسه قرآنی پیروان آل یاسین به نشانی استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان مدنی ۱، مسجد عرب باغی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۴۱۴۶۵۰۴۹و ۰۹۲۱۴۳۶۵۰۸۱ تماس حاصل کنند.
در ادامه تصاویری از مراسم صبح امروز سه‌شنبه مهدوی و فیلم کوتاهی از قرائت دعای فرج در ابتدای این مراسم را مشاهده می‌کنید.

دریافت


captcha