100 میلیون ریال؛ هدیه نقدی غرفه‌های برتر نمایشگاه مطبوعات
کد خبر: 3656367
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

100 میلیون ریال؛ هدیه نقدی غرفه‌های برتر نمایشگاه مطبوعات

گروه جامعه: شورای سیاستگذاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات برای غرفه‌های برتر هدیه 100 میلیون ریالی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از پنجم تا ۱۲ آبان‌ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در حالی برگزار می‌شود که شورای سیاستگذاری برای غرفه‌های برتر هدیه 100 میلیون ریالی در نظر گرفته است.

همچنین علاوه بر انتخاب و معرفی غرفه برتر در هر گروه، از 10 درصد غرفه‌های فعال هر گروه بر اساس امتیاز کسب شده نیز تقدیر ویژه می‌شود.

رای مستقیم و الکترونیکی متصدیان غرفه‌های حاضر در نمایشگاه، به عنوان شاخص جدید انتخاب، دو روز قبل از اختتامیه اخذ می‌شود؛ به این صورت که مدیر غرفه یا نماینده‌ رسمی رسانه که اطلاعات وی در سامانه ثبت نام وجود داشته باشد می‌تواند سه غرفه برتر در گروه خود را انتخاب و اعلام کند.

در روز پایانی نمایشگاه و در هر یک از 9 گروه روزنامه‌ها، مؤسسات مطبوعاتی، دین و اندیشه، تخصصی، اختصاصی، سیاسی، اقتصادی، خانواده، فرهنگی، هنری، رسانه‌های محلی و خبرگزاری‌ها یک غرفه به عنوان غرفه برتر مشروط به کسب حداقل 50 امتیاز توسط هیئت انتخاب معرفی می‌شود.

شاخص‌های انتخاب غرفه برتر شامل طراحی و دکوراسیون غرفه(بسته به نوع مالکیت رسانه)، خلاقیت در ارائه خدمات مرتبط با زمینه رسانه، آرای الکترونیکی نمایندگان غرفه‌ها در هر گروه برای غرفه‌های همان گروه، میزان بازدید مخاطبان، استقبال از غرفه‌ها و نظرسنجی‌های ستاد نمایشگاه، برنامه‌های جانبی و انجام برنامه‌های‌ اعلام شده قبل از آغاز نمایشگاه و حضور مدیر مسئول در غرفه است.

ارزیابی شاخص‌ها توسط هیئت هشت نفره‌ای شامل قائم مقام نمایشگاه، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه، انجمن صنفی مدیران روزنامه های غیردولتی استان تهران، انجمن صنفی مدیران نشریات ایران، انجمن صنفی مدیران رسانه‌، انجمن صنفی نشریات تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی کشور، شورای مرکزی خانه‎های مطبوعات کشور صورت می‌گیرد.
captcha