استقرار موکب شهر مریانج در کربلا
کد خبر: 3656382
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

استقرار موکب شهر مریانج در کربلا

گروه فرهنگی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج گفت: موکب امام رضا(ع) مریانج برای سومین بار با چند دستگاه کامیون و خودروهای سنگین عازم کربلا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از همدان، نادر پورسبزی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج با اشاره به اعزام موکبی از مریانج برای استقرار در کربلا و خدمات‌رسانی به زائران حسینی اظهار کرد: موکب امام رضا(ع) مریانج برای سومین بار با چند دستگاه کامیون و خودروهای سنگین عازم کربلا می‌شود.
وی با بیان اینکه این موکب پنجم آبان عازم خواهد شد، بیان کرد: روزانه در هر وعده یک‌هزار و 500 زائر در این موکب پذیرایی می‌شوند که در مجموع از 5 هزار نفر پذیرایی خواهد شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج از اسکان هر شب یک‌هزار و 500 نفر خبر داد و افزود: از 12 چادر بزرگ اختصاص یافته برای اسکان و استراحت زائران، دو چادر ویژه خواهران است.
وی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده به این موکب را 91 میلیون تومان دانست و گفت: از این میزان 50 میلیون تومان نقدی و مابقی خوراکی و ظروف یکبار مصرف است، برای تأمین هزار تخته پتو هم مردم کمک کردند.
پورسبزی با بیان اینکه این موکب در کربلا، چهارراه شهدا و 400 متر پس از بیمارستان مستقر خواهد شد، گفت: موکب امام رضا (ع) مریانج از 9 تا 19 آبان ماه خدمات‌رسانی خواهد داشت.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج با اشاره به اینکه دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج زیر نظر ستاد عتبات عالیات کشور در سال 94 تأسیس شده و به صورت مستقل از شهرستان همدان فعالیت می‌کند، عنوان کرد:  شماره حساب 0221287884001 بانک ملی ایران و شماره کارت 6037997245824462 به نام موکب امام رضا(ع) شهر مریانج آماده دریافت وجوهات نذری است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
captcha