برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با فقر و آسیب‌های اجتماعی در زاهدان
کد خبر: 3656383
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با فقر و آسیب‌های اجتماعی در زاهدان

گروه اجتماعی: رئیس اداره امور اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی و توجیهی با موضوع مقابله با فقر و آسیب‌های اجتماعی به مدت دو روز، یکم و دوم آبان‌ماه، در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، محمد اوکاتی، رییس اداره امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کارگاه آموزشی و توجیهی با موضوع مقابله با فقر و آسیب‌های اجتماعی به مدت دو روز، یکم و دوم آبان‌ماه، در زاهدان برگزار شد.
رییس اداره امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این کارگاه آموزشی و توجیهی با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی همزمان با حضور 40 نفر از کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بصورت حضوری و پرسنل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان بصورت ویدئو کنفرانس در قالب 16 ساعت آموزش برگزار شد.
اوکاتی ارتقای سطح آگاهی کارکنان در زمینه آسیب های اجتماعی و تاثیرات آن بر زندگی شخصی آنان و همین طور تبیین سایر محورهای هفت گانه آسیب‌های اجتماعی را از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بیان کرد.
captcha