آرامش مردم ارومیه مانع از سودجویی دشمنان است
کد خبر: 3656460
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
حجت‌الاسلام خلیل ‌پور:

آرامش مردم ارومیه مانع از سودجویی دشمنان است

گروه سیاسی: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به حوادث اخیر ارومیه، اظهار کرد: ایجاد نا امنی توسط فرصت‌طلبان، موجب سوء استفاده شبکه های معاند خارج از کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: دشمنان و سودجویان  با شایعه پراکنی، قصد ایجاد نا امنی در منطقه را دارند و وظیفه مردم ارومیه در برابر شایعات فرصت‌طلبان، رعایت قانون و حفظ آرامش است.
وی ادامه داد: روز گذشته در ارومیه، با قانون شکنی عده‌ای فرصت‌طلب، شاهد تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به مدارس و بیت‌المال بوده ایم که موجب بهره برداری منفی توسط شبکه‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: تمام اموال عمومی توسط بیت‌‌المال جهت آسایش همگان تهیه شده و آسیب رساندن سودجویان به مدرسه راه شهدای ارومیه، موجب محرومیت 800 کودک از آموختن علم شده است.
وی با اشاره به تجاوز سودجویان به حریم مسجد قدس ارومیه، افزود: مسجد یک مکان معنوی و مقدس بوده، و بی‌احترامی به حریم مسجد به شدت محکوم است.
حجت‌الاسلام خلیل‌پور بیان کرد: شایعه پراکنی‌ها توسط فرصت‌طلبان و دشمنان نظام، موجب سلب امنیت اهالی محله اسلام آباد ارومیه شد و مردم با هوشیاری و آرامش، در برابر اهداف شوم دشمنان ایستادگی کنند.
وی با اشاره به مجاهدت‌های آیت الله غلامرضا حسنی در طول 38 سال، عنوان کرد: حزب‌الله و شاگردان آیت‌الله حسنی در ارومیه همواره هوشیار بوده و در برابر کوچک‌ترین اقدام از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  و اخلال گران در امنیت منطقه، تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: سنی و شیعه در آذربایجان غربی با اتحاد، همدلی و برادری زندگی کرده و این اتحاد در برابر تحرکات دشمنان اسلام و ایران پایدار است.

captcha