برگزاری یادواره شهید سیدمحمدسعید جعفری در کرمانشاه
کد خبر: 3656725
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

برگزاری یادواره شهید سیدمحمدسعید جعفری در کرمانشاه

گروه فرهنگی: یادواره شهید شاخص کشوری سردار شهید سید‌محمدسعید جعفری با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، یادواره شهید شاخص کشوری و 4400 شهید شهرستان کرمانشاه و شهدای مدافع حرم در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به فداکاری خانواده شهدا و از جان‌گذشتگی جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت چشم بصیر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: روحیه جهاد و شهادت‌طلبی زمینه پیشرفت کشور در تمامی زمینه‌ها را فراهم کرده است.
سردار ریحانی اظهار کرد: 9 هزار و 800 شهید و شهدای مدافع حرم از افتخارات استان هستند و در سفر مقام معظم رهبری به استان ایشان در وصف شهید جعفری فرمودند«این شهید پیشرو و پیشتاز که با درک به موقع از زمان و عمل به موقع زمانی که در پادگان سنندج مشکلات بسیاری به وجود آمد با همکاران خود برای کمک رفتند و پادگان سنندج را نجات دادند».
یادآور می‌شود، در این مراسم از تمبر یادبود شهید شاخص کشوری «شهید جعفری» رونمایی شد همچنین در این مراسم از 14 خانواده مدافع حرم استان با حضور جانشین فرماندهی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.
captcha