تقدیم 67 ختم قرآن به ساحت مقدس امام حسین(ع) طی ایام محرم در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3656741
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

تقدیم 67 ختم قرآن به ساحت مقدس امام حسین(ع) طی ایام محرم در حرم شاهچراغ(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از اهدای 67 ختم قرآن کریم به ساحت مقدس امام حسین(ع) در ایام محرم‌الحرام در این حرم مطهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) عصر دیروز، 2 آبان ماه از اجرای طرح ختم قرآن طی ایام محرم الحرام در این آستان مقدس خبر داد و گفت: طی این ایام و همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع)، 2010 جزء قرآن کریم معادل 67 ختم قرآن به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش تقدیم شد.

وی با تصریح اینکه این طرح برای نخستین بار با عنوان «من تلاوت قرآن را دوست دارم» در سال جاری در این حرم مطهر اجرا شده است، افزود: این طرح به همت دارالقرآن حرم مطهر تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

سلامی با یادآوری اینکه اقشار مختلف مردم می‌توانند در این طرح شرکت کنند، شماره پیامک 100001522 را برای ثبت نام در این طرح اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان با ارسال واژه لبیک یا حسین(ع) می‌توانند در این طرح مشارکت کنند که شماره جزء مدنظر برای آنان ارسال خواهد شد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در پایان گفت: همچنین علاقه‌مندان به صورت حضوری می‌توانند با مراجعه به دارالقرآن حرم مطهر کارت ختم قرآن را برای شرکت در این طرح دریافت کنند.

captcha