نگاهی به فعالیت‌های قرآنی مؤسسه کوثر لردگان
کد خبر: 3656968
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

نگاهی به فعالیت‌های قرآنی مؤسسه کوثر لردگان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی کوثر لردگان در استان چهار محال و بختیاری برنامه‌های متنوعی را در حوزه فرهنگی و آموزشی برای قرآن‌آموزان در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر در شهرستان لردگان، در بخش تبلیغی، از ابتدای ماه محرم‌الحرام، مراسم سوگواری و قرائت زیارت عاشورا را برای بانوان بزرگسال و قرآن‌آموزان آغاز کرد. این مراسم‌ که با استقبال خوبی همراه شد، تا پایان ماه صفر، همه روزه از ساعت 16:30 تا 17:30 ادامه خواهد داشت.

همچنین، این مرکز در بخش آموزشی نیز فعالیت‌هایی را برای قرآن‌آموزان در نظر گرفته است که می‌توان به برپایی کلاس آموزش قرآن با محوریت حفظ سوره مبارکه واقعه اشاره کرد. این دوره در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 15 تا 16:30 در مکان مؤسسه برپا می‌شود.

این مؤسسه برای خردسالان (3 تا 5 سال)، دوره‌های آموزش قرآن را در مرکز پیش دبستان «نغمه‌های قرآنی»، با مربیگری معصومه رحیمی، همه روزه از ساعت 8 تا 11:30 برگزار می‌کند.

یادآور می‌شود، این مؤسسه با مدیریت رضوان سهرابی در شهرستان لردگان، خیابان شهید کلانتر، کوچه گلزار شهدا، حسینیه شهیدان خالدی و اردشیری واقع شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۷
0
0
نظارت و کنترل بر فعالیت‌های موجب ارتقاء موسسه می‌شود
captcha