برگزاری نشست نماز و فضای مجازی در سنندج
کد خبر: 3657065
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

برگزاری نشست نماز و فضای مجازی در سنندج

گروه چند رسانه‌ای: نشست «نماز و فضای مجازی» با حضور مشاور ستاد فناوری نرم معاونت علمی ریاست جمهوری امروز، چهارم آبان ماه در مجتمع نور سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، نشست «نماز و فضای مجازی» با حضور مشاور ستاد فناوری نرم معاونت علمی ریاست جمهوری امروز، چهارم آبان ماه در مجتمع نور سنندج برگزار شد.

مهدی طالبی، مدیر ستاد اقامه نماز کردستان در این نشست اظهار کرد: هم اکنون بسیاری از جوانان و نوجوانان ما درگیر فضای مجازی و آسیب‌های موجود در آن هستند که این امر زنگ خطری برای مسئولان و خانواده هاست.

وی با اشاره به اینکه باید به صورت اصولی به فضای مجازی و عوارض آن برای جوانان و نوجوانان پرداخته شود، افزود: فضای مجازی دارای تهدیدات و فرصت های فراوانی است که باید تلاش کنیم از فرصت های موجود درآن بهره بگیریم.

طالبی با تأکید بر اینکه فضا مجازی و تعداد کاربران آن می تواند فرصتی برای ترویج آموزه های دینی بین جوانان باشد، بیان کرد: ما باید از ظرفیت های فضای مجازی برای ترویج و توسعه نماز به ویژه بین جوانان و نوجوانان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نباید از فضای مجازی غفلت کرد و از فضای مجازی به عنوان یک ابزار مفید  نهایت استفاده را کرد تا این فضا زمینه ای برای ترویج آموزه‌های دینی و  قرآنی باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز کردستان یادآور شد: یکی از عرصه‌های ممتاز فضای مجازی است و با حضور و ارتباط همه ارگان‌ها و دبیران شورای اقامه نماز می‌توان فعالیت‌های موثر و گسترده‌ای در راستای ترویج اقامه نماز و استفاده درست از فضای مجازی انجام داد.

captcha