دشمنان با ترویج بی‌حجابی قصد نابودی اسلام را دارند
کد خبر: 3657492
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

دشمنان با ترویج بی‌حجابی قصد نابودی اسلام را دارند

گروه سیاسی: یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه دشمن قصد نابودی اسلام را دارد، گفت: یکی از مولفه‌های سبک زندگی اسلامی حیا و حجاب است که دشمن در تلاش است به هر نحو ممکن بی‌حجابی و بی‌حیایی را عادی‌سازی کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا پناهیان در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با بیان اینکه داعش زاده دست آمریکا جنایت‌کار و بی‌حیثیت است، اظهار کرد: همواره پایبندی و اتحاد میان مردم انقلاب اسلامی توانسته است شکست آمریکا را به وجود آورد.
وی با بیان اینکه پیروزی حق علیه باطل وعده خدا است، افزود: کسانی که به وعده خدا اعتماد نکنند متضرر خواهند شد و در زندگی شخصی خود آسیب خواهند دید.
این کارشناس مذهبی با اشاره به خاطراتی از شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: افرادی که جان خود را فدای دفاع از ناموس شیعه کرده‌اند امتحان خود را پس داده‌اند و در حال حاضر مردم و مسئولان هستند که مورد امتحان الهی قرار می‌گیرند.
پناهیان گفت: در برهه از زمان مردم در رابطه با انتخاب مسئولان خود مورد امتحان قرار گرفتند و هم‌اکنون مسئولانی که با انتخاب مردم صاحب پست و مقام شده‌اند مورد امتحان الهی قرار گرفته‌اند.
این کارشناس مذهبی با بیان اینکه همه افراد برای رسیدن به راه درست زندگی لازم است با خدا هم‌صحبت شوند، عنوان کرد: صمیمی شدن آحاد مردم با خدا ایجاد رابطه خوب را به همراه دارد؛ که حتی با اتفاقات ساده در زندگی شاهد نگاه خدا خواهیم بود.
پناهیان با اشاره به اینکه دشمن حمله به حجاب و عفاف زنان ایران را جایگزین حمله نظامی کرده است، افزود: دشمن می‌داند که رمز شکست در بی‌بندوباری و بی‌حجابی است و تمام سعی خود را دارد که بی‌حجابی را در فرهنگ کشور نهادینه کند.
وی با بیان اینکه دین را به دانش‌آموزان، آموزش می‌دهیم اما بی‌دینی را نه، بیان کرد: آموزش دقیق دین کمک می‌کند که نسل جوان از توطئه دشمن آگاهی یابد و بداند در چه شرایطی به نفع چه تفکری فعالیت می‌کند.
captcha