برگزاری مانور پدافند غیر عامل در محلات
کد خبر: 3657564
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
شمس خبر داد:

برگزاری مانور پدافند غیر عامل در محلات

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش محلات گفت: روز دوشنبه 8 آبان مانور پدافند غیر عامل در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) با هدف ایجاد آمادگی در دانش آموزان با همکاری بسیج دانش آموزی، شهرداری و جمعیت هلال‌احمر برگزار خواهد شد.

حسن شمس، مدیر آموزش و پرورش محلات، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل گفت: در راستای اجرای منويات مقام معظم رهبری، هفته نكوداشت پدافند غيرعامل با شعار «پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور» از شنبه 6 آبان تا جمعه 12 آبان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: روز شنبه،6 آبان ماه با نام مصون سازی کشور با تفکر بسیجی و روحیه جهادی، یکشنبه  7 آبان ماه با شعار خود باروی و اقتدار علمی با حرکت انقلابی، دوشنبه 8 آبان ماه؛ پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور، سه‌شنبه  9 آبان ماه؛ حفظ سرمایه‌های ملی در برابر تهدیدات سایبری، چهارشنبه10 آبان ماه؛ جامعه سالم، آماده در برابر تهدیدات نوین، پنجشنبه11 آبان ماه؛  استحکام بخشی و صیانت از زیر ساخت‌های کشور و جمعه12 آبان ماه با شعار حفظ سرمایه‌های کشور با مشارکت مردمی نامگذاری شده است.
شمس تصریح کرد:در این هفته برنامه‌های مختلفی در مدارس از جمله نمایشگاه‌های فرهنگی، سخنرانی و مسابقات فرهنگی و ورزشی، جلسات آموزش خانواده، بازدید از مدارس ایمن و اجرای رزمایش با همکاری بسیج دانش‌آموزی برنامه ریزی شده است.
مدیر آموزش و پرورش محلات در پایان گفت: روز دوشنبه 8 آبان مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) با هدف ایجاد آمادگی در دانش آموزان با همکاری بسیج دانش آموزی، شهرداری و جمعیت هلال‌احمر برگزار خواهد شد.
captcha