فعالان رسانه‌های آلمان به اصفهان سفر می‌کنند
کد خبر: 3658911
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

فعالان رسانه‌های آلمان به اصفهان سفر می‌کنند

گروه اجتماعی: مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: فعالان رسانه‌های گردشگری آلمان جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان، به این استان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الله یاری، اظهارکرد: در حال حاضر در اصفهان همه مردم و مسئولین در تلاش هستند تا بتوانند امکانات لازم را جهت پذیرائی از گردشگران خارجی به بهترین وجه ممکن فراهم آورند.
وی با اشاره به رشد و پیشرفت سایر کشورها در حوزه گردشگری تصریح کرد: در زمینه توسعه گردشگری بسیاری از کشورها زودتر از ایران قدم در این راه گذارده‌اند، لذا معتقدیم باید از تجریه‌های بین‌المللی در توسعه گردشگری استفاده کنیم. لذا ما آلمان را کشوری با فرهنگ و تمدن غنی و همچنین پیشرفته در حوزه گردشگری می‌دانیم، بنابراین از هرگونه تعامل میان کشور ایران و به ویژه شهر اصفهان و کشور آلمان در راستای توسعه گردشگری استقبال می‌نمائیم.
مدیر کل میراث فرهنگی استان در ادامه به لزوم حضور هر چه بیشتر ایران در بازارهای بین المللی گردشگری اشاره  و اظهار کرد: امروزه معرفی هرچه بهتر اصفهان به بازارهای جهانی یک وظیفه و حتی یک ضرورت به نظر می‌رسد، لذا در حالی که همگان معتقدند اصفهان یک میراث ارزشمند بشری به شمار می‌رود، باید شرایطی فراهم شود تا تمام مردمان جهان با آگاهی از شاخصه‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی ایران و اصفهان بتوانند با لذت از این جاذبه‌ها دیدار کنند.
الله‌یاری در ادامه به ساختار گردشگری اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: گردشگری اصفهان به صورت فصلی است، لذا معتقدیم در عین حال که باید در فصل‌های گردشگری برای توسعه آن اقدام کنیم، در عین حال نیز باید برای فصل‌های غیر گردشگری اصفهان به ویژه زمستان که گردشگری اصفهان در آن به حداقل می‌رسد نیز برنامه ریزی داشته باشیم.
captcha