شهدا؛ قدرت نرم کشور/ برگزاری یادواره شهدای ارتش در شهرستان‌ها
کد خبر: 3659086
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
روشنی مطرح کرد:

شهدا؛ قدرت نرم کشور/ برگزاری یادواره شهدای ارتش در شهرستان‌ها

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد شهید لرستان با اشاره به این‌که شهدای ما قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های عظیم اجتماعی و فرهنگی هستند که با توسل به آن‌ها می‌توان در صراط مستقیم قرار گرفت.

شهدا؛ قدرت نرم کشور/ برگزاری یادواره شهدای ارتش در شهرستان‌ها
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز چهارشنبه، دهم آبان در مراسم یادواره شهدای ارتش کوهدشت، گفت: در حوزه ایثار و شهادت باید کمر بسته ترویج فرهنگ ایثار شهادت و رشادت باشیم.
وی شهدا را قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای جهان دانست و عنوان کرد: شهدا انسان‌های فداکاری بودند که با غیرت دینی و طی کردن مراتب معرفت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، ظرفیت درونی را در خود به وجود آوردند تا به مقام شهادت رسیدند.
روشنی با بیان این‌که هر شهید یک گُل گلچین شده و انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: نقش ارتش در اداره ی دفاع مقدس بی‌نظیر بود این در حالی‌است که نقاط عزت ما یادواره شهدا بیان می‌شود زیرا شهدا هستی خود را دادند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به این‌که سرمایه‌ای بالاتر از شهید نیست، شهادت را آرزوی اهل‌بیت و انبیا برشمرد و افزود: خانواده‌های شهدای ما پس‌از گذشت ده‌ها سال از شهادت فرزندان‌شان با عشق به شهید زندگی می‌کنند.
وی شهدا را محور وحدت دانست و با بیان این‌که شهدا متعلق به هیچ جناحی نیستند، افزود: شهدا سرمایه‌های عظیم الهی و متعلق به اصل اسلام هستند.
روشنی با تاکید بر برگزاری یادواره شهدای ارتش در تمام شهرستان‌های لرستان افزود: سال گذشته یادواره شهدای شهرستان‌های شرق استان لرستان با حضور امیر پوردستان برگزار شد.
captcha